آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

دریافت سیگنال‌های رادیویی از آزمایش احتمالی موشکی کره شمالی



  اخباربین الملل  ,خبرهای بین الملل ,آزمایش احتمالی موشکی کره شمالی

یکی از منابع دولت ژاپن امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد، دولت ژاپن سیگنال‌های رادیویی را دریافت کرده که نشان از احتمال آماده شدن کره شمالی برای پرتاب موشک بالستیک دارد اگرچه این سیگنال‌ها غیرمعمول نیستند و تصاویر ماهواره‌ای نیز فعالیت جدیدی را در سایت آزمایش موشکی کره شمالی نشان نمی‌دهد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این منبع دولت توکیو گفت: سیگنال‌هایی که دریافت کردیم به قدر کافی مشخص نمی‌کند که آیا کره شمالی احتمالا به زودی آزمایش موشکی انجام می‌دهد یا خیر.

 

خبرگزاری کیودوی ژاپن نیز روز دوشنبه گزارش داد که دولت توکیو پس از دریافت چنین سیگنال‌هایی در حالت هشدار است و اعلام کرده که احتمالا در روزهای آتی چنین آزمایشی صورت می‌گیرد. همچنین گزارش شده که این سیگنال‌ها ممکن است با آموزش‌های زمستانی ارتش کره شمالی مرتبط باشند.

 

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی نیز از قول یکی از منابع این کشور گزارش داد که  مقام‌های اطلاعاتی آمریکا، کره جنوبی و ژاپن اخیرا نشانه‌هایی را از احتمال آزمایش موشکی از سوی کره شمالی دریافت کرده و در حالت هشدار بالایی قرار گرفته‌اند.

 

در همین حال، سخنگوی پنتاگون گفت که آمریکا از نزدیک فعالیت‌های کره شمالی را رصد می‌کند و گفت: ائتلاف کره جنوبی و آمریکا قوی و توانا به هرگونه اقدام تحریک آمیز از سوی پیونگ یانگ واکنش نشان می‌دهد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------