آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

استعفای اعضای کلیدی کمیسیون جنبش اجتماعی انگلیس در پی ناامیدی از ترزا می



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل ,آلن میلبرن

در پی کناره‌گیری اعضای کلیدی کمیسیون جنبش اجتماعی انگلیس در اعتراض به فقدان پیشرفت در رسیدن به هدف "بریتانیای منصف‌تر" چشم‌انداز نخست‌وزیر انگلیس برای مقابله با "بی‌عدالتی" در کشورش متحمل ضربه‌ای جدی شد. 

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، آلن میلبرن که از سال ۲۰۱۲ ریاست کمیسیون جنبش اجتماعی و مقابله با فقر کودکان را بر عهده داشت، گفته است پس از ماه‌ها "بی‌نظمی، اختلال عملکرد و عدم رهبری" استعفا داده و به اعتقاد او "امید اندکی" هست که دولت ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس بتواند عدالت اجتماعی بیشتری ایجاد کند.

 

  این مقام با اشاره به سابقه نخست‌وزیر انگلیس در مقابله با شکاف طبقاتی عمیق در انگلیس گفت: حرف زدن خوب است،‌ اما بدون عمل فایده‌ای ندارد.

 

کناره‌گیری آلن میلبرن به همراه سه عضو دیگر این کمیسیون از جمله جیلین شپرد، معاون کمیسیون جنبش اجتماعی و مقابله با فقر کودکان صورت گرفت. این تحولات برای ترزا می که تابستان ۲۰۱۶ با شعار مقابله با بی‌عدالتی در جامعه انگلیس وارد دفتر نخست‌وزیری شد، واقعا شرم‌آور است.

 

به گفته میلبرن، نخست‌وزیر انگلیس وعده داده بود تا یک شرایط اقتصادی‌ به نفع همه انگلیسی‌ها ایجاد کند اما در این راستا ناکام ماند. او افزود: بدترین موضع‌گیری در سیاست این است که شرایطی برای التیام اختلافات اجتماعی مطرح کنید و سپس هیچ کاری در آن زمینه انجام ندهید. من شخصا هیچ شانسی در این زمینه نمی‌بینم. آنها آنقدر نگران بریگزیت هستند که عملا کاری در مورد مسائل دیگر انجام نمی‌دهند.

 

در همین حال ساندی تایمز هم گزارش داد کل اعضای این کمیسیون از جمله میلبرن کناره‌گیری کردند. سخنگوی این کمیسیون هنوز در این رابطه اظهارنظر نکرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------