آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

سنای آمریکا در تدارک تشکیل پرونده‌ علیه ترامپ



  اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی , سنای آمریکا

یکی از دموکرات‌های ارشد کمیته قضایی سنای آمریکا گفت، این مجلس در حال تشکیل پرونده‌ای علیه رئیس‌جمهوری آمریکا درباره مانع‌تراشی در روند عدالت است. 

به گزارش ایسنا، دایان فاینستاین، از دموکرات‌های ارشد کمیته قضایی سنای آمریکا در مصاحبه با ان‌بی‌سی گفت: همانطور که می‌دانید من از مقام‌های ارشد قضایی هستم و کمیته قضایی تحقیقاتی را در دست دارد که شامل اتهام مانع‌تراشی در اجرای عدالت می‌شود. گمان می‌کنم در حال نزدیک شدن به تشکیل پرونده‌ای در این خصوص هستیم. محتوای این اعلام جرم و اظهارات مطرح شده از سوی کاخ سفید از مانع تراشی در روند عدالت حکایت دارد.

 

فاینستاین گفت: این مساله در اظهارات کاخ سفید و در توئیت‌های ترامپ مشهود است و مهمتر از همه، این مساله در جریان اخراج جیمز کومی از ریاست اف‌بی‌آی بسیار پر رنگ می‌شود چرا که از نظر من او به این دلیل اخراج شد که خواست از تحقیق درباره پرونده روسیه دست بردارد. این مانع‌تراشی در اجرای عدالت است.

 

این سناتور همچنین گفت که به رغم فشارهای تام استایر، از دموکرات‌های ایالت کالیفرنیا که قصد ورود به رقابت سنا را دارد، آماده حمایت از استیضاح ترامپ نیست. او گفت: معتقدم زمان آن است که تحقیقاتمان را تمام کنیم و من نمی‌خواهم نسبت به طرفین این تحقیقات جانبداری داشته باشم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------