ترامپ: خبرنگار واشنگتن پست را اخراج کنید‍!



  اخبار بین الملل,خبرهای  بین الملل,ترامپ

رئیس‌جمهوری آمریکا از مسوول روزنامه واشنگتن پست خواست تا یکی از خبرنگارانش را که بابت انتشار عکسی گمراه‌کننده عذرخواهی کرده بود، اخراج کند. این عکس محوطه‌ای عمدتا خالی را به تصویر می‌کشید که مربوط به قبل از حضور ترامپ برای سخنرانی در فلوریدا بود. 

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل،‌ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری نوشت:‌ "دیوید ویگل از واشنگتن پست اذعان کرد که تصویرش جعلی (ساختگی) بود که یک محوطه تقریبا خالی از سخنرانی دیشب من در پنساکولا را به تصویر کشید و در حقیقت او می‌دانست که آنجا (همانطور که تلویزیون نشان داد) مملو از جمعیت بود. ای اخبار جعلی، او باید اخراج شود."

عکس جعلی از محوطه محل سخنرانی ترامپ در فلوریدا

عکس جعلی خبرنگار واشنگتن پست از محوطه محل سخنرانی ترامپ در فلوریدا

 

ساعاتی پیش از آن، رئیس‌جمهوری آمریکا بابت این عکس از دیوید ویگل انتقاد کرده و خواستار عذرخواهی او شده بود. این روزنامه‌نگار هم فورا واکنش نشان داد و تاکید کرد که این عکس را از توئیتر خود پاک کرده و بابت این خطا پوزش می‌طلبد. با این حال او گفت که تصویر مذکور در صفحه شخصی خودش بوده و ارتباطی با صفحه رسمی واشنگتن پست نداشته است.  

 

درگیری لفظی ترامپ با خبرنگار واشنگتن‌پست تازه‌ترین مورد از کشمکش او با اصحاب رسانه است. پیش از آن هم او از برایان راس، ای‌بی‌سی نیوز و سی‌ان‌ان به شدت انتقاد کرد.

 

  اخبار بین الملل,خبرهای  بین الملل,ترامپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------