آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار به تل آویو می‌دهد

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد دولت بایدن قصد مجهز کردن تل آویو به سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار را دارد. به گزارش ایسنا،…

ترامپ: با پوتین کنار آمدیم و این خوب است



  اخباربین الملل,خبرهای بین الملل ,ترامپ

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی بی اس، درباره دیدار با همتای روسی خود در حاشیه نشست گروه 20 سخن گفت و آن را نشانه خوبی دانسته و اظهار کرد که با پوتین کنار آمده و این خوب است. 

به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری آمریکایی، وی در این مصاحبه خاطر نشان کرد که دو طرف در مسائلی همچون آتش بس در سوریه می توانند با یکدیگر همکاری کنند.

 

ترامپ گفت که ما خیلی خوب با یکدیگر کنار آمدیم و این خیلی خوب است.

 

وی دو کشور را قدرت بلامنازع و بزرگ هسته ای دانسته و اظهار کرد به خاطر این موضوع معنایی ندارد و عقلانی نیست که دو کشور با یکدیگر رابطه نداشته باشند.

 

ترامپ در بخشی از صحبت هایش عنوان کرد که در صورت رئیس جمهور شدن هیلاری کلینتون، پوتین از این موضوع خوشحال تر می شد. وی دلیل این امر را توجه بیشتر خود نسبت به مسائل نظامی در مقابل آن چیزی که کلینتون خواستارش بود، عنوان کرد.

 

رئیس جمهوری آمریکا در بخشی از صحبت هایش گفت که ولادیمیر پوتین به دنبال منافع و آن چیزی که برای روسیه مناسب است می باشد و من نیز برای آمریکا همین موارد را می خواهم.اما در مورد مسائلی همچون سوریه و آتش بس در آنجا، ما می توانیم با یکدیگر همکاری بکنیم.

 

وی در این خصوص ادامه داد که علاوه بر این موضوع موضوعات زیادی هستند که این دو کشور می توانند با یکدیگر همکاری کنند.اما پوتین برای روسیه و به نفع آن کار می کند و ترامپ برای آمریکا.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت که بعضی مواقع شما درباره بعضی مسائل کنار می آیید و بعضی مواقع اینطور نیست.

 

ترامپ در ادامه افزود که با این حال، دیدار رودر روی خوبی با پوتین داشته است و آن را سازنده ارزیابی کرد.

 

وی اذعان کرد، بعضی از مردم می گویند که این دیدار نباید انقدر طولانی می شد اما خب کدام افراد این را می گویند؟.دیدار طولانی و خوبی با پوتین داشتم.

 

دونالد ترامپ همچنین در مورد آتش بس ایجاد شده توسط روسیه و آمریکا گفت که وقتی من و پوتین بر سر این موضوع به توافق رسیدیم، این آتش بس ادامه دار خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------