آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

۲۲ کشته در حمله به اتوبوس حامل نیروهای مردمی تیپ قدس در سوریه

حمله گروه های تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای مردمی تیپ قدس در مرکز سوریه ۲۲ کشته برجای گذاشته است. به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری…

رکورد کمترین محبوبیت در سال اول ریاست جمهوری برای دونالد ترامپ



  اخبار  بین الملل  ,خبرهای  بین الملل ,ترامپ

بر اساس نظرسنجی‌ آسوشیتدپرس، میزان اندک محبوبیت دونالد ترامپ، رکورد کمترین میزان محبوبیت در سال اول ریاست جمهوری را برای او ثبت کرده است. 

به گزارش ایسنا،‌ به نقل از هیل، این نظرسنجی نشان می‌دهد که میزان موافقت مردم با دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، ۳۲ درصد است و ۶۷ درصد از مردم او را تایید نمی‌کنند. میزان محبوبیت ترامپ نسبت به نظرسنجی گذشته که در ماه سپتامبر صورت گرفت پایدار مانده، اما در مقایسه با ماه مارس با کاهش ۱۰ درصدی روبه‌رو بوده است.

 

از هر ۱۰ آمریکایی که در این نظرسنجی شرکت کردند، تنها سه تن معتقد بودند که آمریکا در مسیر درستی گام بر می‌دارد و ۵۲ درصد گفتند، آمریکا از زمان آغاز به کار دولت ترامپ در ماه ژانویه با اوضاع برتری مواجه است.

 

۴۵ درصد از آمریکایی‌ها طی این نظرسنجی اظهار کردند که ترامپ به تعهدات کمپین خود پایبند نبوده و ۲۳ درصد معتقد بودند که وی به تعهداتش عمل می‌کند.

 

این نظرسنجی درحالی منتشر می‌شود که ترامپ سال اول ریاست جمهوری خود را به پایان می‌رساند و در آستانه به تصویب رساندن اصلاحات کاهش مالیاتی است؛ اقدامی که یکی از تعهدات برجسته کمپین او بود.

 

با این وجود، تصویب اصلاحات کاهش مالیاتی نخستین پیروزی قانونی ترامپ در کنگره‌ای به رهبری جمهوری‌خواهان خواهد بود.

 

علیرغم فقدان شمار بالای پیروزی‌های قانونی، ترامپ عملکرد دولت خود در سال اول ریاست جمهوری‌اش را سودمند و سازنده دانسته است.

 

این نظرسنجی از ۳۰ نوامبر تا ۴ دسامبر، با جامعه آماری ۱۴۴۴ بزرگسال و از ۷ تا ۱۱ دسامبر با مشارکت ۱۰۲۰ تن دیگر صورت گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------