پیشنهاد عجیب حزب افراطی در دانمارک: مهاجران را با چتر نجات از هواپیما به بیرون پرت کنیم!(+عکس)



در میان این مهاجران یک زن فعال حقوق زنان ایرانی به چشم می خورد. حزب افراطی "استرام کورس" یک حزب تازه تاسیس است. 

 به گزارش عصر ایران ؛ در سال های گذشته موضوع مهاجران یکی از مسایل عمده و مطرح در انتخابات مختلف در کشورهای اروپایی بوده است و بسیاری از احزاب راست افراطی در شعارها و تبلیغات انتخاباتی خود خواستار برخورد سخت با مهاجران و حتی بیرون کردن آنها از کشورهایشان هستند و نکته اینکه همین شعارهای انتخاباتی با اقبال بخش قابل توجهی از جامعه مواجه شده و این احزاب توانسته اند جایگاه خود را در پارلمان و دولت‌های اروپایی بیش از گذشته تثبیت کنند.

 

احزاب تندرو راستگرا تقریبا در بیشتر کشورهای اروپایی از فضای آزاد و دموکراتیک استفاده کرده و حضوری قوی در رقابت‌های انتخاباتی دارند.

 

در کشور دانمارک نیز این احزاب وجود دارند و در نمونه اخیر تبلیغات انتخاباتی شان توزیع یک جزوه از سوی یک حزب راست افراطی در انتخابات اخیر انجمن شهرها در دانمارک جلب توجه کرده است.

 

ماجرا از این قرار است که یک شهروند ایرانی ساکن دانمارک اخیرا جزوه تبلیغی یک حزب  راست افراطی در انتخابات انجمن شهر را در صندوق پستی منزل خود یافته و آن را ترجمه و برای انتشار در اختیار عصر ایران قرار داده است.

 

این جزوه که 3 برگ دارد شعارها و تبلیغات انتخاباتی  یک حزب راست افراطی تازه تاسیس به نام " استرام کورس" – به معنی سفت و سخت کردن قوانین-  که  برای رقابت های انتخاباتی سراسری 20 نوامبر گذشته  انجمن شهر " کالوندبورگ" دانمارک به صندوق پستی شهروندان دانمارک فرستاده شده است.

 

پیشنهادهای عجیب و غریبی در این جزوه به چشم می خورد از جمله اخراج گروهی نزدیک به 20 نفر از مهاجران در جامعه دانمارک به کشورهایشان که اتفاقا یکی از این مهاجران یک زن ایرانی فعال حقوق زنان به نام " نازیلا کیوی" است.

 

این حزب در پیشنهادی عجیب مطرح کرده که این 20 نفر را با هواپیمایی به بیرون از فضای هوایی دانمارک برده و با چتر نجات از هواپیما به بیرون پرت کنیم!

 

طبق اعلام حزب " استرام کورس" در این لیست 20 نفره ، 10 نفر به دلیل عقاید افراطی مذهبی و 8 نفر نیز به دلیل سابقه خلافکاری باید از دانمارک بیرون شوند و به کشورهای خودشان بازگردند.

 

این حزب همچنین در این جزوه 3 پیشنهاد ممنوع کردن توزیع گوشت حلال، تعطیلی مدارس اسلامی و نیز ممنوعیت پوشیدن روسری در ادارات و آموزشگاه ها را مطرح کرده است.

 

تصاویر زیر جزوه 3 برگی این حزب افراطی را که در جریان انتخابات اخیر 20 نوامبر از سوی این حزب توزیع شده نشان می دهد.

 

لیست 20 نفره پیشنهادی حزب راست افراطی برای اخراج از دانمارک. لیست به زبان دانمارکی است اما شماره 9 لیست به زبان لاتین خواناست و نام یک زن ایرانی است.

 

لیست 20 نفره پیشنهادی حزب راست افراطی برای اخراج از دانمارک. لیست به زبان دانمارکی است اما شماره 9 لیست به زبان لاتین خواناست و نام یک زن ایرانی است. 

  اخبار بین الملل,خبرهای   بین الملل,حزب افراطی در دانمارک

 

  اخبار بین الملل,خبرهای   بین الملل,حزب افراطی در دانمارک

 

  اخبار بین الملل,خبرهای   بین الملل,حزب افراطی در دانمارک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------