آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار به تل آویو می‌دهد

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد دولت بایدن قصد مجهز کردن تل آویو به سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار را دارد. به گزارش ایسنا،…

اتهام‌زنی ترامپ به همسر معاون اف‌بی‌آی



  اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل ,معاون اف‌بی‌آی

رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به بازنشستگی قریب‌الوقوع معاون اف‌بی‌آی اتهاماتی را علیه همسر او مطرح کرد. اندرو مک‌کیب جزو مقام‌هایی است که به دلیل داشتن مواضع ضد ترامپ مکررا از سوی ترامپ و جمهوری‌خواهان مورد انتقاد قرار می‌گیرد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: چطور می‌شود اندرو مک‌کیب، معاون اف‌بی‌آی، مردی که به همراه جیمز کومی مسوول تحقیقات "ساختگی" درباره هیلاری کلینتون بودند (شامل ۳۳ هزار ایمیلی که غیر قانونی حذف شد)، ۷۰۰ هزار دلار بابت کمپین همسرش از سوی دست‌نشانده‌های کلینتون حین تحقیقات پول بگیرد؟

 

نکته مهم توئیت ترامپ این است که او اتهامی را به جیل،‌ همسر مک‌کیب وارد کرده است اما جیل هدیه ۷۰۰ هزار دلاری هیلاری کلینتون، نامزد پیشین دموکرات‌ها در انتخابات نوامبر گذشته آمریکا برای رقابت سنا در سال ۲۰۱۵ در ایالت ویرجینیا را نپذیرفته بود بلکه این هدیه مالی از طرف کمیته سیاسی تری مک‌آلیف،‌ فرماندار ویرجینیا و حزب دموکراتیک ویرجینیا بود و پیش از آن انجام شد که مک‌کیب بخواهد به عنوان معاون اف‌بی‌آی ارتقا درجه پیدا کند و نقشی نظارتی در تحقیقات مرتبط با ایمیل‌های کلینتون به دست بگیرد.

 

مک‌آلیف از حامیان قدیمی هیلاری کلینتون و همسر او بیل کلینتون، رئیس‌جمهوری وقت آمریکا هستند.

 

 

مک‌کیب پس از اخراج جیمز کومی از سمت ریاست اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) به عنوان مدیر موقت اف‌بی‌آی تعیین شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------