۱۲ سال بعد از مرگش روایتی جدید از صدام خبر ساز شد



  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل,صدام

سایت آمازون، شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی که به عنوان فروشگاه آنلاین کتاب اقدام به فروش کتاب‌های مختلف می‌کند، این بار رمان جدیدی را عرضه کرده که به قلم صدام است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، این طور گفته شده، که این داستان عاشقانه را "صدام"، دیکتاتور معدوم عراق در سال ۲۰۰۰ میلادی یعنی ۱۸ سال پیش نوشته است و در سایت "آمازون" نسخه انگلیسی آن تحت عنوان "زبیبه و ملک" عرضه شده و شامل چهار داستان و روایت مختلف است که به صدام نسبت داده شده است.  

 

این رمان منتسب به صدام مشتمل بر ۱۶۰ صفحه است.

 

کتاب یک داستان عاشقانه غیرواقعی را حکایت می‌کند که هزاران سال پیش بین یک پادشاه عراقی که نمادش خود صدام است و یک دختر روستایی به نام "زبیبه" اتفاق افتاده است.

 

داستان مربوط به دیدارهای شبانه دختر و رفت‌وآمدهای شبانه‌ او به کاخ پادشاه است که ساعت‌ها آن دو درباره دین، عشق،‌ قومیت‌گرایی و اراده ملت‌ها صحبت می‌کردند. زبیبه که ظاهرا نمادی از ملت عراق است نهایتا با این مرد ظالم ازدواج می‌کند.

 

این کتاب عاشقانه از مرد ظالمی که سال‌ها با مشت آهنین بر عراق حکم راند تا اینکه در صبح عید قربان ۳۰ دسامبر ۲۰۰۶ اعدام شد تقریبا غیرمنتظره به نظر می‌رسد؛ مردی که براساس حکمی که در حقش صادر شد به جرائم ضد بشری محکوم شد.

 

طبعا این داستان عاشقانه به زبان عربی نوشته شده اما تاجری آمریکایی خواستار ترجمه آن به انگلیسی شده است.

 

  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل,صدام

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------