آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

کاندیدای زن انتخابات روسیه امیدوار به شکست پوتین در شش سال بعد!



   اخبار بین الملل,خبرهای  بین الملل,کاندیدای زن انتخابات روسیه

کیسنیا سابچاک" نامزد ریاست جمهوری روسیه در نظر دارد تا حزبی پارلمانی ایجاد کند و در آن چشم انداز سیاسی خود را ترسیم نماید."

 به گزارش ایسنا از روزنامه ماسکووسکی کامسامولتس، وی گفته است: من وطن‌پرست هستم اما نه از آن نوعی که کرملین آن را دوست دارد.

 

به عقیده وی کشور روسیه با پوتین ارتباطی ندارد زیرا روسیه کشوری اروپایی است و شمار زیادی از شهروندان از سیاست‌های رئیس کنونی دولت پیروی نمی‌کنند.

 

سابچاک ادامه داد: من به زبان روسی، فرهنگ و همه کسانی که در روسیه زندگی می‌کنند افتخار می‌کنم اما نمی‌توانم دروغ بگویم، در انتخابات آتی ریاست جمهوری روسیه شانس بزرگی برای پیروزی ندارم با این حال اگر آرای زیادی کسب کنم دلیل خوبی برای راه اندازی حزب جدیدم خواهم داشت و خود را برای انتخابات شش سال بعد آماده می‌کنم.

 

این کاندیدای جنجالی زن روس در عین حال از پاسخ دادن به سوالی درباره شفافیت و برگزاری انتخابات واقعی در روسیه طفره رفت.

 

سابچاک گفت: در شش سال بعد پوتین ۷۲ ساله است و اگر بتواند آرام به سوچی برود و در آنجا استراحت کند و حمام آفتاب بگیرد که باید این کار را بکند، مهمترین وظیفه ما اطمینان از انتقال قدرت بی سر و صدای پوتین در پایان مدت ریاست جمهوری‌اش خواهد بود.

 

وی در عین حال تاکید کرد که تقلبی درباره نامزدی در انتخابات نمی‌بیند کما اینکه خودش در آن حضور دارد، اما درباره مشروعیت انتخابات روسیه گفت: انتخابات قانونی توسط من انجام نشده بلکه توسط ناظران کشورهای اروپایی که نتایج آنرا به رسمیت می‌شناسند مشروعیت می‌یابد.

 

سابچاک همچنین درباره "نفرت عمومی" جامعه روسیه از وی نیز گفت: نفرت از یک زن درکی غیر ممکن نیست، تمام رسانه‌های دولتی فعالیت‌های من را که با شرکتهای تبلیغاتی شروع به کار کردم و سپس به جرگه روزنامه نگاری مستقل پرداختم، بزرگنمایی می‌کنند، آنها نمی‌خواهند مردم بدانند که من زندگی حرفه‌ای خود را برای نشان دادن و گفتن حقیقت به مردم قربانی کرده‌ام.

 

سابچاک ۳۶ ساله که در ابتدا به عنوان مدل و هنرپیشه خود را به جامعه روسیه معرفی کرد، حواشی زیادی در زندگی و روابط شخصی خود دارد. وی پس از مدتی فعالیت هنری به عرصه خبرنگاری و سیاسی پیوست اما نتوانست با تغییر چهره جدید جایگاه مطمئنی در میان افکار عمومی روسیه به دست آورد.

 

وی در آخرین نظرسنجی‌های رسمی پیش از انتخابات ریاست جمهوری روسیه در ۱۸ مارس ۲۰۱۸ میلادی، با حدود ۱.۲ درصد آرا در مکان چهارم قرار دارد و ولادیمیر پوتین با ۷۳.۲ درصد از هم‌اکنون شانس اول پیروزی در این دوره از انتخابات است.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------