بوش پسر بدون نام بردن از ترامپ به او تاخت



 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل , بوش
جرج بوش پسر بدون نام بردن از دونالد ترامپ از نژادپرستی، قلدری و نفرتی که در رفتار او وجود دارد، انتقاد کرد.

 

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری یاهو، جرج بوش پسر، چهل و سومین رئیس جمهوری آمریکا از زمان خروج از کاخ سفید کمتر در کانون توجه‌ها بوده و تصمیم گرفته است که بر زندگی خارج از سیاست متمرکز شود و زمان خود را صرف فعالیت‌های هنری کند، اما او در سخنرانی خود در شهر نیویورک موضعش را به عنوان یکی از جمهوری‌خواهان معترض به سمت و سویی که حزبش در اثر تصمیمات ترامپ و حامیانش پیش‌گرفته، مشخص کرد.

 

او اظهار کرد، تعصب در هر شکلی علیه باور آمریکایی است و به این معناست که هویت ملی ما وابسته به انتقال ایده‌ال‌های مدنی به نسل بعد است. ما به تاکیدی مجدد در خصوص آموزش‌های مدنی در مدارس نیازمندیم و جوانان ما نیازمند الگوهای مثبتی هستند. قلدری و تعصب لحنی ملی ایجاد می‌کنند که به خشونت و تعصب اجازه بروز می‌دهند و در آموزش اخلاقی کودکان تاثیر می‌گذارند.

 

با اینکه بوش از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نام نبرد اما برخی اظهارات او به هیچ دوره دیگری در تاریخ آمریکا ارجاع نمی‌یافت. بوش اظهار کرد: تعصب  جسارت‌دهنده است. سیاست ما بیش از پیش در برابر تئوری‌های توطئه و مسائل کاملا ساختگی آسیب‌پذیر شده است.

 

بوش که تقریبا یک دهه از ریاست جمهوری‌اش می‌گذرد، از آمریکا در خواست کرد که علیه تهدید روسیه که ترامپ همچنان از تایید آن سر باز می‌زند، اقدام کند.

 

بوش گفت: بر اساس گزارش سرویس اطلاعاتی، دولت روسیه پروژه‌ای را برای ایجاد تفرقه در آمریکا ایجاد کرده است. این اقدامی گسترده، سیستماتیک و مخفیانه است که در چارچوب برخی‌ شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد. ما باید از زیرساخت‌های انتخاباتی و سیستم انتخاباتی خود در برابر خرابکاری محافظت کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------