آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

بوریس جانسون بر تشدید اقدامات علیه الیگارش‌های روسیه تاکید کرد



 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل ,بوریس جانسون
وزیر امورخارجه انگلیس اظهار کرد، ممکن است که این کشور در ادامه واکنش‌ها به مسمومیت جاسوس دو جانبه روس، اقدامات سنگین‌تری را علیه الیگارشی‌های روسیه در نظر بگیرد. جانسون همچنین افزود، رویکرد دولت آمریکا را در این مورد زیر نظر دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه گاردین، بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس درباره تاخیر در رسیدگی به ویزای رومن آبراموویچ، صاحب باشگاه چلسی نیز اظهار کرد، "کاملا غلط" است که درباره پرونده‌های اشخاص اظهار نظر کند.

 

او در خصوص رویکرد سختگیرانه‌تر کاخ سفید نسبت به الیگارشی‌های روس گفت: حقیقت این است که به نظر من تاثیر برخی از این تحریم‌ها به ویژه علیه افراد مشخص بوده و من به آن‌ها اشاره کرده‌ام اما ما نظام و رویکرد خود را داریم و باید مطابق با قوانین و مدارک درخصوص آن تصمیم بگیریم.

 

انگلیس متعهد شده است که پس از حمله با عامل عصبی علیه سرگئی اسکریپال، جاسوس دو جانبه روس و دخترش در ماه مارس، ویزای طولانی مدت ثروتمندان روسیه را بازبینی کند.

 

جانسون که هم‌اکنون در سفری به بوئنوس آیرس به سر می‌برد، گفت: سوال دیگر این است که انگلیس برای سرکوب افراد نزدیک به پوتین که ممکن است ثروت غیرقانونی داشته باشند، می‌تواند چه کند. همان طور که می‌دانید ما می‌توانیم با استفاده از قوانین ثروت توضیح داده نشده علیه آنان اقدام کنیم اما تحت حاکمیت قانون زندگی می‌کنیم، پس هر اتفاقی که بیافتد باید مطابق قانون باشد.

 

دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اظهار کرده است که اقدامات انگلیس برای تحریم تاجران روس "نمایش رقابتی ناعادلانه، خصومت‌آمیز و غیرقانونی است که همه قوانین سازمان تجارت جهانی را نقض می‌کند".

 

کمیته امور خارجی انگلیس درباره ثروت روس‌های در لندن اذعان کرد: تقسیم پول غیرقانونی در لندن در مقایسه با این پول در همه بخش‌های مالی اندک است. با این وجود زیان این پول برای منافع سیاست‌های خارجی انگلیس، تضعیف اتحادهای ما و اعتبار نهادهایمان بسیار بزرگ است. دولت نمی‌تواند دزدسالاران ولادیمیر پوتن و سوءاستفاده‌گران از حقوق بشر را که از طریق لندن و دور زدن تحریم‌ها پولشویی می‌کنند و این پول را در اختیار نظام‌هایی می‌گذارند که می‌توانند انگلیس و منافع و اتحادهایش را نابود کند، نادیده بگیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------