نتانیاهو محل نشست‌های کابینه‌اش را به مخفیگاهی زیرزمینی منتقل کرد



 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل ,نتانیاهو
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تصمیم نخست وزیر این رژیم برای انتقال محل نشست‌های کابینه‌ امنیتی‌اش به مخفیگاهی در زیر زمین خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، طبق گزارش این رسانه‌های عبری زبان، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ترس درز اطلاعات و جاسوسی به ویژه در پی بروز تنش‌ها در مرزهای شمال فلسطینی اشغالی با سوریه تصمیم گرفت، جلسات کابینه به ویژه کابینه امنیتی را در مرکز ملی مدیریت فجایع و بحران‌ها که مخفیگاهی زیر زمین در قدس اشغالی است، منتقل کند.

 

باراک راپید، تحلیلگر مسایل سیاسی شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو به تازگی تمامی جلسات کابینه را از دفترش که به طور عمومی در آنجا برگزار می‌شد به مرکز ملی مدیریت فجایع و بحران‌ها که مخفیگاهی زیر زمین در قدس اشغالی است، منتقل کرد.

 

این تحلیلگر اسرائیلی با اشاره به اینکه این مرکز مخفیگاهی پنهان و حساس است، به نقل از برخی وزاری کابینه گفت، علت انتقال محل جلسات در واقع ترس نتانیاهو از جاسوسی دستگاه‌های اطلاعاتی خارجی به ویژه در شرایط حساس فعلی در مرزهای شمالی و تلاش‌ها برای توقف "نفوذ ایران در سوریه" است.

 

راپید افزود: یکی از دلایل اصلی اتخاذ چنین تصمیمی تمایل نتانیاهو به جلوگیری از درز اطلاعات از کابینه است.

 

وی در ادامه گفت: تاکنون دو جلسه کابینه اخیرا در این مخفیگاه برگزار شده است و جدول زمانی سه وزیر کابینه نیز می‌گوید، چهار جلسه آتی نیز در همین مخفیگاه برگزار خواهد شد.

 

در ماه‌های گذشته شاهد تنش بسیاری میان سوریه و رژیم صهیونیستی بوده‌ایم، جنگنده‌های اسرائیل تلاش کردند پایگاه‌های نظامی سوریه را که گمان می‌کردند نیروهای ایرانی در آنها حضور دارند، هدف قرار دهند اما سامانه‌های دفاع هوایی سوریه با این حملات مقابله کرده و تعداد زیادی از موشک‌های اسرائیلی را سرنگون کردند، همچنین در فوریه گذشته یک فروند جنگنده اف ۱۶ رژیم صهیونیستی سرنگون شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------