ترامپ در نگارش مردود شد! "دونالد، بعد از کلاس بیا پیش من"



 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل , ترامپ
نامه پر از غلط رئیس‌جمهوری آمریکا به رهبر کره شمالی نمره "اف" گرفت و تصحیح اشتباهات نگارشی مضحک این نامه خوراک رسانه‌های اجتماعی شد. 

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، نامه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا که آخر هفته پیش بابت لغو نشست سنگاپور خطاب به کیم جونگ اون،‌ رهبر کره‌شمالی نوشت سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد و نسخه‌های تصحیح شده متعددی از این نامه که با خودکار قرمز رنگ غلط‌گیری شده‌اند منتشر شده است.

 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل , ترامپ

این خطاها از اشتباهات گرامی تا اشتباهات در بکارگیری درست کلمات برای بیان رخدادهای واقعی را شامل می‌شود. در یک یادداشتی بر روی این نامه آمده است: دونالد، بعد از کلاس بیا پیش من. اگر خیلی زود به وضعیتت رسیدگی نکنی، نمی‌توانی در این کلاس قبول شوی.

 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل , ترامپ

این نامه که از یک مصحح، نمره اف گرفته است همچنین حاشیه ‌نویسی‌هایی شامل "این منطقی نیست" و "دیکشنری را چک کن" دریافت کرده است. این یادداشت‌ها همچنین از ترامپ می‌خواهند تا روی واژگان بیشتر کار کند؛ این قسمت به بخشی از نامه مذکور اشاره دارد که ترامپ از واژه "زیبا" برای توصیف اقدام کیم جونگ اون در آزادی گروگان‌های آمریکایی استفاده کرده است. این مصحح نوشته است: "گروگانگیری زیباست؟؟ دوباره تکرار می‌کنم، واژگان چک شود!"

 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل , ترامپ

یک مصحح دیگر به نگارش نامه ترامپ نمره "D" داده و تاکید کرده است رئیس‌جمهوری آمریکا به مساله‌ای غیر مرتبط اشاره دارد. در حاشیه‌نویسی این مصحح آمده است: اگر این موضوع بی‌ربط است، چرا اصلا به آن اشاره کردید؟

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------