آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

"اون" با یک هواپیما پر از مواد غذایی به سنگاپور رفت



 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل ,کیم جونگ اون
یک هواپیمای ترابری ساخت روسیه که گمان می‌رود حامل اقلام غذایی، خودرو، سلاح‌های مجاز و سایر تجهیزات مورد استفاده کیم جونگ اون،‌ رهبر کره‌شمالی باشد، امروز یکشنبه وارد فرودگاه چانگی سنگاپور شد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه استریتز تایمز، هواپیمای مذکور یکی از سه هواپیما به مقصد سنگاپور بوه است. یکی از آنها حامل کیم جونگ اون،‌ رهبر کره‌شمالی است که صبح امروز پیونگ‌یانگ را ترک کرد.

 

کیم قرار است سه‌شنبه نشستی تاریخی با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در هتل پنج ستاره کاپلا انجام دهد. رهبر کره‌شمالی عصر امروز با لی هسین لونگ، نخست‌وزیر سنگاپور دیدار می‌کند.

 

هواپیمای حامل رهبر کره‌شمالی یک بوئینگ ۷۴۷ ایرچاینا است. خبرگزاری یونهاپ کره‌جنوبی پیشتر گزارش داد کیم جونگ اون احتمالا در آن پرواز است.

 

او حدود ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی وارد سنگاپور ‌شد. آخرین هواپیمایی که پیونگ‌یانگ را ترک کرد، یک هواپیمای ساخت شوروی موسوم به ایلیوشین ایل-۶۲ است. طبق گزارش استریتز تایمز، کامیون‌های یخچال‌دار از ۱۰ صبح به وقت محلی برای حمل مواد غذایی فاسد شدنی در محوطه فرودگاه مستقر شده بودند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------