سخنگوی کاخ سفید دولت ترامپ را ترک می‌کند



 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل , سخنگوی کاخ سفید
شبکه سی.بی.اس گزارش داد که «سارا هاکبی سندرز» سخنگوی کاخ سفید و معاونش «راج شاه» قصد کناره گیری از سمتشان را دارند. 

به گزارش ایرنا، این شبکه به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: سندرز به دوستانش گفته که قصد دارد اواخر سال جاری میلادی دولت را ترک کند. وی پس ازاستعفای «هوپ هیکس» مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید به یکی از افراد بسیار نزدیک دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تبدیل شده بود.

 

راج شاه هم گفته قصد خروج از دولت را دارد اما زمانی برای آن تعیین نکرده است.

 

برخی پست های رده پایین در بخش ارتباطات کاخ سفید در هفته های اخیر خالی مانده بود و انتظار نمی رود که به زودی این پست ها پر شود.

 

در ماه های گذشته افراد زیادی کاخ سفید را ترک کرده اند. استعفای بعضی از آنها داوطلبانه بوده و بعضی دیگر نیز برکنار شده اند. هیکس، «جاش رافل» دستیار ارشد ارتباطات جرد کوشنر داماد و مشاور ترامپ، «تام بوسرت» مشاور امنیت داخلی، «مایکل آنتون» سخنگوی شورای امنیت ملی، «جان مک انتی» دستیار شخصی ترامپ، «استیون چونگ» دستیار ارتباطات، «کالان دور» مدیر ارتباطات با کنگره، «ناتالی استورم» دستیار سخنگوی کاخ سفید و «تایلر راس» معاون بخش امور رسانه ای از جمله افرادی هستند که در ماه های اخیر از کاخ سفید رفته اند.

 

یک منبع نزدیک به کاخ سفید که نخواست نامش فاش شود، اظهار داشت: دیر یا زود افراد دیگری هم کاخ سفید را ترک می کنند. آنها یا برکنار می شوند و یا به دلیل خستگی کنار می روند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------