آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

گزینه ترامپ برای ریاست آژانس امنیت ملی آمریکا کیست؟



  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل, ترامپ
رئیس جمهور آمریکا ژنرال پائول ناکاسونه را به عنوان رئیس آینده آژانس امنیت ملی و فرماندهی سایبری این کشور انتخاب کرد. 

باشگاه خبرنگاران نوشت: دونالد ترامپ -- رئیس جمهور آمریکا -- ژنرال پائول ناکاسونه را به عنوان رئیس آینده آژانس امنیت ملی و فرماندهی سایبری این کشور انتخاب کرد.

 

راب جویس، مشاور ترامپ در امور سایبری تصمیم ترامپ را علنی و از ناکاسونه به خاطر تجربیات ارزشمند در زمینه سایبری تمجید کرد. در صورتی که مجلس سنای آمریکا نیز تصمیم ترامپ را تایید کند ناکاسونه عهده دار یکی از مهمترین سمت های اطلاعاتی این کشور خواهد شد.

 

ژنرال ناکاسونه در حال حاضر ریاست فرماندهی سایبری ارتش آمریکا را بر عهده دارد. آژانس امنیت ملی آمریکا در سال های اخیر به علت درز اطلاعات محرمانه و افشای ابزارهای تهاجمی نفوذ رایانه ای به وسیله این نهاد با چالش های متعددی درگیر بوده است. در حال حاضر تلاش هایی با هدف تبدیل کردن سمت دوگانه ریاست این نهاد اطلاعاتی به دو سمت مجزا در قالب ریاست فرماندهی سایبری و ریاست آژانس امنیت ملی در جریان است. مایک راجرز، ریاست کنونی آژانس امنیت ملی و فرماندهی سایبری آمریکا قصد دارد بهار آینده از سمت خود کناره گیری کند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------