ادرار وزیر هندی در خیابان جنجال آفرین شد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  بین الملل ,وزیر هندی
یکی از اهالی منطقه عکسی از وزیر بهداشت در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌دهد وی در یک خیابان خلوت در کنار دیوار ادرار می‌کند. Euronews ۱۵/۰۲/۲۰۱۸ ادرار وزیر هندی در خیابان جنجال آفرین شد هم‌رسانی این مطلب: facebook Share twitter توییت messenger Send ادرار وزیر بهداشت ایالت راجستان هند در خیابان جنجال آفرین شد. یکی از اهالی منطقه عکسی از کالیچاران صراف، وزیر بهداشت در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌دهد وی در یک خیابان خلوت در کنار دیوار ادرار می‌کند. این عکس به ویژه پس از آن جنجالی شد که یکی از اعضای حزب مخالف آنرا بر روی توییتر خود گذاشت. 

وزیر بهداشت در پاسخ به رسانه‌های هند این مساله را کم اهمیت توصیف کرد و گفت که این عکس «موضوع مهمی نیست.» مطالب مرتبط مرد فرانسوی در توالت آپارتمانش با یک مار پیتون روبرو شد توالت طلایی لویی ویتون سوئیس؛ دو زن اسپانیایی ۱۰۰ هزار یورو اسکناس را در توالت ریختند هم حزبی‌ها و هواداران این وزیر نیز در حمایت از وی کمبود توالت‌های عمومی را مورد انتقاد قرار دادند. یکی از مهمترین برنامه‌های دولت کنونی هندوستان «گند زدایی معابر عمومی» و ساخت توالت‌های عمومی است.

 

یکی از اهالی منطقه عکسی از وزیر بهداشت در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌دهد وی در یک خیابان خلوت در کنار دیقوار ادرار می کند.

 

به گزارش عصرایران به نقل از یورونیوز، ادرار وزیر بهداشت ایالت راجستان هند در خیابان جنجال آفرین شد. یکی از اهالی منطقه عکسی از کالیچاران صراف، وزیر بهداشت در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌دهد وی در یک خیابان خلوت در کنار دیوار ادرار می‌کند.

 

این عکس به ویژه پس از آن جنجالی شد که یکی از اعضای حزب مخالف آنرا بر روی توییتر خود گذاشت. وزیر بهداشت در پاسخ به رسانه‌های هند این مساله را کم اهمیت توصیف کرد و گفت که این عکس «موضوع مهمی نیست.»

 

هم حزبی‌ها و هواداران این وزیر نیز در حمایت از وی کمبود توالت‌های عمومی را مورد انتقاد قرار دادند. یکی از مهمترین برنامه‌های دولت کنونی هندوستان «گند زدایی معابر عمومی» و ساخت توالت‌های عمومی است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------