سالی سگی در انتظار ترامپ



  اخبار بین الملل ,خبرهای  بین الملل ,ترامپ
چند ستاره‌شناس و کارشناس فنگ‌شویی در چین هشدار دادند که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در سال جاری میلادی دچار دردسرهای زیادی خواهد شد و افراد هرچه بیشتری دولت او را ترک خواهند کرد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از چاینامورنینگ پست، این ستاره‌شناس‌های چینی گفته‌اند، دونالد ترامپ، جورج دبلیو بوش و بیل کلینتون که هر سه نفر در سمت ریاست جمهوری قرار داشته‌اند در یک نکته مشترک هستند و آن سال تولد آنها یعنی 1946 است که طبق علم ستاره‌شناسی سال "سگ آتشین" تعیین شده است.

 

این ستاره‌شناسان گفتند: از آنجا که سال 2018 نیز سال سگ است، این سال برای دولت ترامپ یک سال دشوار خواهد بود.

 

یکی از این ستاره‌شناسان چینی به نام لوئیس وونگ، مستقر در هنگ‌کنگ گفت: ترامپ کاملا یک فرد شاخص متولد سال سگ است که مشخصه‌های زودجوش بودن، میل زیاد به پر حرفی و عدم هماهنگی با دیگران را دارد و این خصوصیات در سال 2018 به ضرر او تمام خواهد شد.

 

به گفته وونگ سال 2018 تحت تاثیر عناصر خاک و آتش قرار دارد. وی معتقد است این ترکیب چندین درگیری و مشکل را برای رئیس‌جمهور آمریکا به وجود خواهد آورد.

 

وونگ گفت: دونالد ترامپ در یکسال آینده همچنان محور منازعات در داخل کاخ سفید و میان کشورهای مختلف خواهد بود.

 

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود که همکاران او در کاخ سفید مکررا استعفا دهند و هماهنگی خوبی در دفتر او وجود نداشته باشد اما من فکر می‌کنم که او همچنان برای دو تا سه سال دیگر در سمتش باقی خواهد ماند.

 

در عین حال کلاریس چان، یک ستاره‌شناس چینی دیگر مستقر در سنگاپور نیز گفت: شخصیت اخلال‌گر ترامپ ناشی از تعارضات بسیار ناشی از زمان تولد اوست.

 

وی افزود: معمولا افراد زاده سال سگ بسیار بلندپرواز و پر انرژی و پر انگیزه هستند. آنها می‌توانند رهبران خوبی باشند اما رفتاری لجبازانه مملو از قضاوت و مقاوم در برابر تغییر دارند. ترامپ همه مشخصات یک متولد سال سگ را دارد اما تعارضات مربوط به زمان تولد وی نشان می‌دهد که چرا او اینقدر ریسک می‌کند و نگران آینده نیست و از جمعیت پیروی نمی‌کند و یک نظام اعتقاد شخصی بسیار قوی دارد.

 

او خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا همچنان مشکلاتی را از بابت عدم همراهی با مردم خواهد داشت.

 

وونگ گفت: او پیش از این نیز تفکری نامتعارف داشته و شخصیت او کار را برایش بسیار دشوار خواهد کرد.

 

چان پیش‌بینی کرد که ترامپ در سال 2018 یک بحران سیاسی بزرگ را تجربه می‌کند. اگر او انعطاف بیشتری به دست آورده و رویکردش را تخفیف دهد احتمالا در ریاست جمهوری باقی خواهد ماند اما اگر بیش از حد به دنبال زورگویی باشد به مشکل برخواهد خورد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------