اذعان کره جنوبی به شکست راهبرد مشترک سئول و واشنگتن علیه کره شمالی



  اخبار بین الملل ,خبرهای   بین الملل ,کره جنوبی
رییس جمهور کره جنوبی در ملاقات با ایوانکا ترامپ تاکید کرده است راهبرد گذشته آمریکا و کره جنوبی در 25 سال گذشته برای خلع سلاح هسته ای کره شمالی شکست خورده است و واشنگتن باید از وضعیت و شرایط جدید و گفت و گوهای دو کره حمایت کند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، 'مون جائه این' رییس جمهور کره جنوبی و 'ایوانکا ترامپ' دختر و مشاور رییس جمهور آمریکا در پشت درهای بسته درباره مساله هسته ای شبه جزیره کره گفت و گو کردند.

 

جزییات زیادی در باره این دیدار منتشر نشده اما خبرگزاری شینهوا چین گزارش کرده که رییس جمهور کره جنوبی به دختر ترامپ گفته است که هر گفت و گویی میان دو کره باید با مساله خلع سلاح هسته ای نیز توام شود.

 

وی افزود که آمریکا باید از مذاکرات دو کره و ارتباطات این دو کشور حمایت کند تا بتوان مذاکرات خلع سلاح هسته ای را به پیش برد.

 

رییس جمهور کره جنوبی ماه گذشته میلادی به دونالد ترامپ همتای آمریکایی خود در یک گفت و گوی تلفنی گفت مذاکرات دو کره طبیعتا به گفت و گوی آمریکا و کره شمالی منجر خواهد شد.

 

نهاد ریاست جمهوری کره جنوبی از قول ایوانکا آورده است که فشارهای فزاینده بر کره شمالی تاکنون نتیجه مثبتی داده است.

 

دختر رییس جمهور آمریکا در شرایطی که رییس جمهور کره درخواست حمایت واشنگتن را از گفت و گوهای دو کره می کرد، گفت آمریکا از فشارهای بیشتر کره جنوبی بر کره شمالی حمایت می کند.

 

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی نوشت در نشست دو طرف مشخصا وجود اختلافات میان کره جنوبی و آمریکا برای ارایه یک راهبرد مشترک در باره کره شمالی مشاهده می شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------