آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

عادل الجبیر: عربستان بدون هیچ تبعیضی در خدمت حجاج است!



  اخبار بین الملل,خبرهای  بین الملل ,عادل الجبیر
وزیر خارجه عربستان ادعا کرد، این کشور بدون هیچ تبعیضی خدمت‌گزار حجاج است! 

به گزارش ایسنا، به نقل از  سایت شبکه روسیا الیوم، عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان در سخنرانی خود در ژنو در سی و هفتمین دوره نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل مدعی شد، عربستان بدون هیچ تبعیضی مفتخر به خدمت به حجاج است و همه خدمات لازم را برای آنها تسهیل می‌بحشد.

 

این اظهارات وزیر خارجه عربستان در راستای تبادل اتهام‌ها میان ریاض و دوحه پیرامون مساله حج و در چارچوب بحران قطر مطرح شد.

 

در ماه ژوئیه الجبیر مقامات قطر را به سیاسی و بین‌المللی کردن اماکن مقدسه در عربستان متهم کرد و این اقدام را متجاوزانه و اعلام جنگ علیه عربستان خواند.

 

وزیر خارجه قطر هم ادعاها درباره اظهارنظر مقامات قطری در زمینه بین‌المللی کردن مساله حج را تکذیب کرد و گفت، قطر هیچ رویکردی در قبال بین‌المللی کردن مساله حج اتخاذ نکرده است. وی در عین حال ریاض را مسؤول سیاسی کردن حج دانست.

 

پیشتر قطر اظهار داشته بود، عربستان در مسیر شهروندان این کشور و مقیمان آن برای انجام مناسک حج مانع‌تراشی می‌کند و قطر در این زمینه اداره بین‌المللی مکه و مدینه را مطرح کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------