نیویورک تایمز: ترامپ قصد دارد دختر و دامادش را برکنار کند



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,ترامپ
تارنمای خبری «نیویورک تایمز» به نقل از منابع آگاه گزارش داد؛ «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا درصدد برکناری دخترش «ایوانکا» و دامادش «جرد کوشنر» از سمت‌های مشاوره‌ای در کاخ سفید است و برای این کار از «جان کلی» رئیس دفتر خود کمک خواسته است. 

به گزارش ایرنا به نقل از این رسانه، ترامپ از حواشی فعالیت‌های سیاسی و تجاری کوشنر «به ستوه آمده» و حضور وی را در دولت یک «نقطه ضعف» می داند.

 

هفته گذشته در همین رابطه گزارشی در رسانه‌های آمریکایی منتشر شد که از قطع دسترسی کوشنر به اسناد «فوق محرمانه» خبر می‌داد.

 

مقام‌های ارشد کاخ سفید نگرانند که فقدان تجربه سیاسی و شبکه پیچیده روابط تجاری کوشنر، او را به اهرم فشاری در دست دولت‌های خارجی بدل کند.

 

داماد ترامپ از ابتدای حضورش در دولت آمریکا همواره حاشیه‌ساز بوده است.

 

وی یکی از مهم‌ترین چهره‌های مرتبط با پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است و گفته می‌شود در جریان رقابت‌های انتخاباتی، دیداری محرمانه با یک وکیل روس برای دریافت اطلاعاتی مخرب درباره «هیلاری کلینتون» رقیب انتخاباتی ترامپ داشته است.

 

رسانه ها پیش از این هم گزارش داده بودند که کوشنر دسامبر 2016 (آذر – دی 95) در دیدار با «سرگئی کیسلیاک» سفیر روسیه در آمریکا، خواستار تعیین یک رابط دیپلماتیک برای برقراری ارتباط مخفیانه بین مسکو و واشنگتن شده بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------