آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

ثروت شخصی ترامپ بازهم سقوط کرد!



  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل,ترامپ
در پی کاهش 400 میلیون دلاری ثروت شخصی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا ظرف دو سال گذشته، جایگاه وی در رده بندی میلیاردرهای جهان بیش از ۲۰۰ مرتبه سقوط کرد. 

ثروت شخصی رئیس جمهور آمریکا طی دو سال گذشته با کاهشی 400 میلیون دلاری، به 3.1 میلیارد دلار رسید و بدین ترتیب، جایگاه وی در رده بندی ثروتمندترین افراد جهان بیش از 200 مرتبه سقوط کرد.

 

مهر نوشت: در پی کاهش 400 میلیون دلاری ثروت شخصی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا ظرف دو سال گذشته، جایگاه وی در رده بندی میلیاردرهای جهان بیش از ۲۰۰ مرتبه سقوط کرد.

 

طبق رده بندی سالانه مجله فوربس از ثروتمندترین افراد جهان، رئیس جمهور آمریکا از جایگاه ۵۴۴ اُمین فرد ثروتمند جهان در سال میلادی گذشته (۲۰۱۷) به جایگاه ۷۶۶ اُمین فرد ثروتمند در سال میلادی جاری (۲۰۱۸) سقوط کرد.

 

لازم به ذکر است این دومین سالی است که ثروت دونالد ترامپ با کاهشی قابل توجه روبرو شده است.

 

مجله فوربس این کاهش چشمگیر در میزان ثروت شخصی ترامپ را به «بازار نامساعد مسکن در شهر نیویورک، طرح یک دادخواست پرخرج علیه ترامپ و یک کارزار انتخاباتی پرهزینه» نسبت داد. گفتنی است که دونالد ترامپ در یک دعوی حقوقی مبنی بر کلاهبرداری «دانشگاه ترامپ» از دانشجویان دوره های املاک و مستغلات، به پرداخت ۲۵ میلیون دلار جریمه محکوم شد.

 

مجله فوربس بنیان گذار و مدیر اجرایی وبگاه آمازون،«جف بزوس»، را با ثروتی بالغ بر ۱۱۲ میلیارد دلار ثروتمندترین فرد جهان نامید و بدین ترتیب، وی جانشین «بیل گیتس» پایه گذار مایکروسافت می شود که با ۹۰ میلیارد دلار ثروت شخصی در جایگاه دوم قرار می گیرد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------