پیام محرمانه رهبر کره شمالی به ترامپ



  اخباربین الملل  ,خبرهای  بین الملل , رهبر کره شمالی
کره جنوبی امروز یکشنبه فاش کرد علاوه بر نامه رهبر کره شمالی به رییس جمهور آمریکا، پیامی شفاهی و محرمانه نیز از سوی 'کیم جونگ اون' به دونالد ترامپ منتقل کرده، پیامی که رییس جمهور آمریکا آن را مثبت توصیف کرده است. 

به گزارش ایرنا از خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، این پیام را 'چونگ یویی یونگ' مشاور ارشد امنیت ملی این کشور در دیدار با ترامپ به وی ابلاغ کرده است.

 

این پیام به صورت شفاهی بوده و مقام امنیت ملی کره جنوبی در ارتباط با آن گفته است که رهبر کره شمالی شخصا خواستار آن شده است این پیام ویژه و محرمانه به اطلاع رییس جمهور آمریکا برسد.

 

وی در مصاحبه با خبرنگاران که خبرگزاری کره جنوبی به آن پرداخته است گفت ترامپ پس از شنیدن این پیام بسیار مهم، آن را مثبت توصیف کرده است.

 

خبرنگاران در باره اینکه محتوای این پیام درباره خلع سلاح هسته ای کره شمالی بوده است، پرسیدند و مقام کره جنوبی به آنها گفت این پیام بسیار جامع بوده و مسایل و موضوعات مختلفی را در بر می گرفته است.

 

او تصریح کرد روند مذاکرات هیات کره جنوبی در کره شمالی را برای رییس جمهور آمریکا تشریح کرده و در باره مسایل مختلف از جمله دیدارهای طرفین با وی گفت و گو کرده است.

 

این پیام بر اساس گزارش یونهاپ علاوه بر نامه ای است که 'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی برای دیدار با ترامپ رییس جمهور آمریکا از طریق هیات کره ای در اختیار وی قرار داده است.

 

نهاد ریاست جمهوری کره جنوبی و دولت این کشور در باره این پیام اظهار نظر خاصی نکرده اند و حاضر به افشای آن نشده اند اما اعلام کرده اند این نشان می دهد بین رهبران کره شمالی و آمریکا تبادلات بیشتری در جریان است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------