گاردین: ریاست جمهوری ترامپ رو به زوال است



  اخباربین الملل,خبرهای بین الملل , ترامپ
روزنامه انگلیسی 'گاردین' دولت آمریکا را غرق در بی کفایتی و مصائب توصیف کرد ونوشت: ریاست جمهوری 'دونالد ترامپ ' رو به زوال و در حال فرو ریختن است؛ چرا دشمنانش، جایگزین امیدبخشی ارائه نمی کنند.

  به گزارش  ایرنا ؛گاردین افزود: سه شنبه گذشته روزی استثنایی- حتی با معیارهای ترامپ- بود؛ آن روز با توئیت برکناری ،'ریکس تیلرسون' وزیر خارجه آمریکا آغاز شد و چند ساعت بعد، در حالی که هنوز تیلرسون نمی دانست دلیل برکناریش چیست، با برکناری سخنگوی وزارت خارجه ادامه یافت و حوادث پیاپی دیگری نیز به دنبال آن اتفاق افتاد.

 

روزنامه انگلیسی در ادامه نوشت: مشاهده فروپاشی دولت 'ترامپ' به این شکل عالی، واقعا شادی عجیبی به دنبال داشت، زیرا وی به شدت مبتذل، دارای تناقضات بسیار آشکار، بی کفایت وپر از دروغ های شاخدار ووقیحانه است که انسان را از سخن گفتن عاجز می کند.

 

این روزنامه ضمن انتقاد از چند دستگی دمکرات ها در رویارویی با ترامپ، خاطر نشان کرد: مشکل کسانی که سرنوشت ریاست ترامپ را مانند تصادف یک خودرو با حرکت آهسته می بینند، این است که وقتی باید پشت فرمان بنشینند، فقط تماشاچی هستند. دراین صورت وقتی بررسی خسارت به محل تصادف خودرو می رسند، با شمار زیادی از قربانیان بی گناه روبرو خواهند شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------