آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

هیلاری کلینتون، پوتین را "زن ستیز" نامید



  اخبار بین الملل ,خبرهای  بین الملل , هیلاری کلینتون
هیلاری کلینتون به ولادیمیر پوتین، حمله کرده و گفت: او مصمم به بی ثبات کردن جهان غرب است. او یک "زن ستیز در کلاس جهانی" است.

به گزارش ایسنا  به نقل از  روزنامه دیلی میل، هیلاری کلینتون در سخنانی خطاب به یک باشگاه ویژه زنان در منهتن گفت که معتقد بوده در زمان ریاست جمهوری ترامپ همه چیز در آمریکا بدتر خواهد شد اما اوضاع بدتر از آن چیزی است که او حتی تصورش را داشته است.

 

او از مخاطبانش خواست تا در انتخابات میان دوره‌ای امسال در آمریکا رای دهند.

 

او اظهار کرد: علت این درخواست من این است که چون هنوز فکر نمی‌کنم که ما حتی بدترین وضعیت را دیده باشیم.

 

او ادامه داد: شما می‌توانید از الان تا روز قیامت هرچه قدر می‌خواهید راهپیمایی کنید اما اگر کسانی را که با آنها موافق هستید در انتخابات انتخاب نکنید هیچ چیز تغییر نخواهد کرد.

 

او در ادامه این سخنرانی خود به مسائل مختلف از ولادیمیر پوتین گرفته تا آنچه که او توهین ترامپ به خودش خواند، پرداخت.

 

کلینتون گفت: زمانی که شما به هرچیزی متهم می‌شوید مثل اتهام‌هایی که علیه من مطرح شده است و در ادامه متوجه می‌شوید که مردم واقعا آنها را باور می‌کنند این حقیقتا غم انگیز است.

 

وی افزود: من نمی‌خواهم هیچ کسی دچارش شود. اینکه درباره شما دروغ بگویند و به شما توهین کنند برای بدنه سیاست ما مخرب خواهد بود.

 

او تاکید کرد: ترامپ هنوز علیه من فریاد می‌زند "او را محبوس کنید". آیا او فکر می‌کند من رئیس‌جمهور هستم؟ یک نفر باید در فاکس نیوز بگوید که آنها نمی‌توانند من را استیضاح کنند و این نحوه رفتار با یک شهروند خصوصی نیست.

 

کلینتون به مخاطبانش تصریح کرد اینکه بگویید ترامپ رئیس‌جمهور است بسیار سخت است اما او دریافته که نمی‌تواند فلج کننده باشد.

 

وی افزود: این بدتر از آن چیزی است که من تصورش را می‌کردم و من فکر می‌کنم که همچنان بد خواهد بود اما من قدرت پایدار مقاومت را تشویق و تحسین می‌کنم.

 

کلینتون در عین حال به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه نیز حمله کرده و گفت: او مصمم به بی ثبات کردن جهان غرب است.

 

کلینتون، پوتین را یک "زن ستیز در کلاس جهانی" توصیف کرد.

 

او همچنین به رسوایی‌های مطرح شده از سوی ویکی لیکس از جمله با استناد به برخی ایمیل‌های هک شده همچون رسوایی "پیتزاگیت" اشاره کرده و آنها را تئوری توطئه خواند.

 

او درباره این رسوایی پیتزاگیت که در آن ادعا شده نمایندگان حزب دموکرات آمریکا از ایمیل‌های کد گذاری شده استفاده کردند تا یک حلقه پنهانی سوءاستفاده جنسی از کودکان در زیرزمین یک پیتزافروشی را اداره کنند، گفت: این صحبت‌ها مثل زبانه‌های آتش گسترش یافت. شما مخاطبان من به آنها نگاه می‌کنید و فکر می‌کنید که آنها خنده دار هستند اما اصلا تصورش را نمی‌کنید که چه تعداد آدم دیگر این چیزهایی که به عنوان خبر ارائه می‌شوند را باور خواهند کرد.

 

وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در عین حال بار دیگر تلاش کرد تا درمقابل اتهام‌های ترامپ مبنی بر اینکه جیمز کومی در زمان مدیریتش در اف‌بی‌ای محافظ او در مقابل تحقیقات مربوط به رسوایی ایمیل‌هایش بوده از خود دفاع کند.

 

کلینتون گفت: من هرگز با او صحبت نکرده‌ام‌. من هرگز با او دیدار نکرده‌ام‌. من هرگز او را نبوسیده‌ام‌!

 

کلینتون همچنین گفت که معتقد است شکست انتخاباتی‌اش به تقویت جنبش مبارزه با اذیت و آزار جنسی زنان کمک کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------