گفتگوی ژنرال سیسی با رئیس جمهور سوریه / بزودی بشار اسد را در پایتخت عربستان سعودی خواهیم دید؟



  اخبار بین الملل ,خبرهای  بین الملل ,بشار اسد
بیش از 9 دولت عربی یعنی عراق، فلسطین، الجزایر، کویت، مصر، موریتانیا، لیبی، اردن و عمان، خواستار شرکت بشار اسد در این نشست شده اند.

الدیار به نقل از خبرگزاری الشروق مصر نوشت: رئیس جمهور مصر ولی عهد سعودی را برای حضور سوریه در نشست اعراب در ریاض قانع کرده است.

 

به گزارش  انتخاب ؛ این روزنامه لبنانی در ادامه آورده است: بیش از 9 دولت عربی یعنی عراق، فلسطین، الجزایر، کویت، مصر، موریتانیا، لیبی، اردن و عمان، خواستار شرکت بشار اسد در این نشست شده اند. تا به این ترتیب با حضور سوریه در نشست، تعلیق عضویتش در نشست اتحادیه عرب، به پایان برسد؛ چه بسا حضور بشار اسد در این نشست، بتواند اغاز تازه ای برای روابط بین سوریه و عربستان سعودی باشد، پس از آنکه درگیری طولانی با هم داشتند.

 

اما دمشق هنوز توضیحی درباره این خبر نداده است؛ با اینکه می داند مذاکرات عربی در حال انجام است تا اسد در نشست مذکور حضور داشته باشد و عربستان سعودی به محض دریافت موافقت رئیس جمهور سوریه برای حضور، یک دعوتنامه رسمی از طریق وزیر خود به دمشق ارسال خواهد کرد که دربردارنده دعوت مستقیم بن سلمان است.

 

آیا شرایط تغییر کرده و صلح اتفاق خواهد افتاد؟ و ایا رئیس جمهور سوریه را در پایتخت عربستان سعودی خواهیم دید؟ چه کسی می داند؟!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------