آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

رئیس جمهوری پیشین مکزیک با تی‌شرت به جنگ ترامپ رفت



  اخبار بین الملل ,خبرهای  بین الملل ,دیوار مرزی مکزیک
پنجاه و پنجمین رئیس جمهوری مکزیک با پوشیدن تی‌شرتی که رویش متنی انتقادی به برنامه رئیس جمهوری آمریکا در ساخت دیوار بین دو کشور نوشته شده بود، به نبرد وی رفت.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، "بینسنته فاکس"، رئیس جمهوری پیشین مکزیک با پوشیدن این تی‌شرت که رویش نوشته شده بود "اگر دستانت خیلی کوتاه باشند، نمی‌توانی دیوار بسازی" از اقدامات و برنامه‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک به منظور جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی به ایالات متحده به شدت انتقاد کرد.

  اخبار بین الملل ,خبرهای  بین الملل ,دیوار مرزی مکزیک

متن نوشته شده بر روی این تی‌شرت به صحبتی از مارکو روبیو، کاندیدای رقیب ترامپ در کمپین انتخابات 2016 ریاست جمهوری آمریکا اشاره دارد که روبیو در آنجا اندازه دست‌های ترامپ را مسخره کرد.

 

آقای فاکس تصویری از تی‌شرتی را که پوشیده بود در توئیتر منتشر کرد و محلی را که می‌توان آن را خرید، در پیامش مشخص کرد که البته دیگر در دسترس نیست.

 

در این تصویر ترامپ همانند بچه‌ای است که با آجرهای اسباب بازی در حال ساخت دیوار است. کلاه و پیراهن‌های بلند با همین تصویر قابل فروش هستند.

 

رئیس جمهوری اسبق مکزیک منتقد سرسخت برنامه‌های ترامپ در ساخت دیوار مرزی و همچنین تمایلات ترامپ در مذاکره مجدد درباره توافق تجارت آزاد آمریکای شمالی "نفتا" محسوب می‌شود.

 

درآمد حاصل از فروش این تی‌شرت‌ها صرف گروهی موسوم به "سنترو فاکس" متعلق به آقای فاکس می‌شود که به آموزش رهبران مکزیک و سایر کشورهای آمریکای لاتین می‌پردازد.

 

بینسنته فاکس در سال‌های 2000 تا 2006 رئیس جمهوری مکزیک بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------