آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

آماده‌شدن ناوشکن‌های آمریکایی برای حمله به سوریه



  اخبار بین الملل ,خبرهای  بین الملل ,ناوشکن‌های آمریکایی
منابع آمریکایی از استقرار ناوشکن‌های این کشور در آب‌های مدیترانه برای حمله نظامی احتمالی به سوریه خبر دادند. 

به گزارش ایلنا، احتمالات درباره حمله نظامی آمریکا به سوریه در واکنش به حمله شیمیایی ادعایی در شهر دوما، واقع در غوطه شرقی دمشق قوت گرفته است. «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا از اعلام فوری تصمیم خود در این‌باره سخن گفته و رسانه‌های این کشور از آمادگی‌های نظامی برای این تجاوز خبر داده‌اند.

 

روزنامه «وال‌استریت ژورنال» گزارش داد، دومین ناوشکن آمریکایی طی چند روز آینده وارد دریای مدیترانه می‌شود. افزون بر این، ناوشکن ««یواس‌اس دونالد کوک» در این دریا مستقر شده است.

 

وال‌استریت ژورنال به نقل از مقام‌های دفاعی آمریکا، نوشت: ناوشکن موشکی «یو‌اس‌اس‌دونالد کوک» در شرق مدیترانه مستقر شده است و می‌تواند در هر گونه حمله به سوریه مشارکت کند. تصور می‌شود ناوشکن «یو‌اس‌اس پورتر» نیز تا چند روز آینده وارد این منطقه شود.

 

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا پیشتر ایران و روسیه را به حمایت از دولت «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه در حملات شیمیایی ادعایی به شهر دوما، متهم کرده و گفته است دولت اسد بهای سنگینی را خواهد پرداخت.

 

ترامپ، بامداد امروز- سه‌شنبه- در نشست با فرماندهان ارتش این کشور در کاخ سفید، گفت: «امشب یا خیلی زود درباره حمله شیمیایی به دوما تصمیم‎گیری می‎کنیم.»

 

«جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا نیز روز گذشته در پاسخ به پرسشی در مورد این که آیا در واکنش به حمله شیمیایی در سوریه، واشنگتن دست به اقدام نظامی می‌زند یا نه، گفت:‌ «آمریکا هیچ اقدامی را کنار نگذاشته و تمامی گزینه‌ها در حال حاضر بررسی می‌شود».»

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------