آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

سوریه و کره‌ شمالی، موضوعات سفر بوریس جانسون به آمریکا



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , سوریه و کره‌ شمالی
وزیر خارجه انگلیس امروز (یکشنبه) برای سفری دو روزه به ایالات متحده آمریکا سفر کرد و قرار است با معاون رئیس‌جمهوری آمریکا و مشاور امنیت ملی این کشور دیدار و گفت‌وگو کند. 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد، گفت‌وگوهای بوریس جانسون، وزیر خارجه انگلیس در واشنگتن روی مسائل کره‌شمالی، سوریه، ایران و سایر مسائل متمرکز خواهد بود.

 

سفر جانسون پیش از سفر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به انگلیس صورت می‌گیرد که برای ۱۳ ژوئیه برنامه‌ریزی شده است.

 

 جانسون همچنین در بیانیه‌ای گفت: در بسیاری از چالش‌های سیاست خارجی جهان، انگلیس و آمریکا هم‌ عقیده هستند. در این میان می‌توان به مسمومیت سرگئی اسکریپال، جاسوس دوجانبه روس در انگلیس و مخالفت با استفاده از تسلیحات شیمیایی در سوریه و توسعه تسلیحات هسته‌ای در کره‌شمالی اشاره کرد.

 

او افزود: انگلیس، آمریکا و شرکای اروپایی همچنین در تلاش برای "مقابله با این نوع رفتار ایران که منطقه خاورمیانه را ناامن می‌کند- فعالیت‌های سایبری آن، حمایت آن از گروه‌هایی نظیر حزب‌الله و برنامه موشکی خطرناک آن که حوثی‌های یمن را مسلح می‌کند"، متحد هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------