آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

ترامپ از ۳ شهروند آزاد شده آمریکایی از سوی کره‌شمالی استقبال کرد



  اخبار بین الملل ,خبرهای  بین الملل ,ترامپ
وزیر امور خارجه آمریکا به همراه سه شهروند زندانی این کشور در کره شمالی وارد فرودگاه "اندروز" مریلند شد و مورد استقبال ترامپ قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا پیشتر وعده آزادی این سه شهروند آمریکایی را داده بود  که مدت‌ها در زندان‌های کره شمالی به سر برده‌اند.

 

مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه به کره شمالی سفر کرد تا درباره دیدار آتی ترامپ با رهبر کره شمالی گفت‌وگو کند اما موضوع شهروندان آمریکایی زندانی در کره شمالی محور این نشست بود و او توانست موافقت پیونگ یانگ برای آزادی آنها را به دست آورد.

 

زمانی که هواپیمای حامل پامپئو و زندانیان آمریکایی در پایگاه هوایی اندروز فرود آمد، دونالد ترامپ شخصا به استقبال آنها در فرودگاه رفت.

 

این شهروندان آمریکایی که اصالتاً اهل کره‌ جنوبی هستند در کره شمالی متهم به جاسوسی و خرابکاری شده‌اند. یکی از آنها از سال ۲۰۱۵ در کره شمالی زندانی بوده و دو تن دیگر از سال ۲۰۱۷ در زندان‌های کره شمالی بودند که با گشایشی که اخیرا در روابط دو کشور ایجاد شده، این زندانیان نیز آزاد شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------