آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

پدر خلبان اردنی سوزانده شده توسط داعش خواستار استرداد قاتل فرزندش به امان شد



  اخبار بین الملل ,خبرهای  بین الملل ,
پدر خلبان معاذ الکساسبه از دولت اردن خواست مسؤول سوزاندن فرزندش را از دولت عراق تحویل گرفته و در دستگاه قضایی این کشور محاکمه کند. 

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز عراق، صافی الکساسبه، پدر خلبان معاذ الکساسبه از دولت اردن خواست ترویست، صدام عمر الجمل، مسؤول جنایت سوزاندن معاذ را به دستگاه قضایی این کشور تحویل دهد. 

 

الکساسبه در اظهارات مطبوعاتی گفت، دولت اردن باید اتخاذ اقدامات قانونی و برقراری ارتباط با طرف عراقی درباره تحویل این تروریست را آغاز کند تا او در اردن محاکمه شود.

 

وی افزود، محاکمه عمر الجمیل در اردن مسائل پنهانی‌ را برملا می‌کند که همچنان در جنایت سوزاندن معاذ مبهم مانده است.

 

پیشتر منابع امنیتی عراق تاکید کرده بودند، سازمان اطلاعات این کشور موفق به بازداشت پنج تن از رهبران داعش از جمله مسؤول جنایت سوزاندن معاذ شده است.

 

روز جمعه رسانه رسمی عراق اعترافات این بازداشتی‌ها را پخش کرد که سازمان اطلاعات عراق آنها را طی عملیات اطلاعاتی از سوریه به عراق کشاند.

 

طبق بیانیه مرکز رسانه امنیتی، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق بر عملیات بزرگ سازمان اطلاعات ملی عراق نظارت داشت که با هماهنگی با فرماندهی عملیات مشترک اجرایی و منجر به دستگیری رهبران مهم داعش شد که در حمله به استان الانبار و موصل دست داشتند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------