آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صابرین نیوز: حمله اسرائیل به جنوب سوریه و عراق | وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد

کانال تلگرامی صابرین نیوز بامداد جمعه گزارش داد که استان سویدا در جنوب سوریه و منطقه ای در عراق هدف حمله اسرائیل قرار گرفته است. به گزارش…

تیلرسون آرام بخواب، روسیه بیدار است!



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل ,تیلرسون

تیلرسون آرام بخواب، روسیه بیدار است!اظهارات وزیر خارجه آمریکا درباره تحریم‌های تازه علیه روسیه، باعث تعجب دیپلمات‌های روس‌ شده است. 

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا گفته که امیدوار است پیام آمریکا و هم‌پیمانانش به روسیه، جمهوری اسلامی ایران و کره‌شمالی به درستی درک شده باشد.

 

تیلرسون همچنین در این بیانیه، که روز شنبه در سایت وزارت خارجه آمریکا منتشر شد، آورده است که ایالات متحده با دوستان و همپیمانانمانش همکاری نزدیک خواهد داشت تا این اطمینان حاصل کند که پیامش ازسوی روسیه، ایران و کره‌شمالی به درستی درک شود.

 

در واکنش به این اظهارات تیلرسون، منابعی سفارت روسیه در آمریکا  گفته است: «در واشنگتن هنوز درک نکرده‌اند که استفاده از روش فشار و زورگویی در رابطه با روسیه کارگر نیست. با تحریم‌ها نمی‌توان مناسبات را بهبود بخشید».

 

«آلکسی پوشکوف» رئیس کمیته امور بین الملل دومای روسیه نیز در این‌خصوص گفت: «وزارت خارجه آمریکا می‌تواند راحت بخوابد، پیام آمریکا برای ما مفهوم است. امیدواریم که پیام روسیه درباره کاهش تعداد دیپلمات‌های آمریکا در روسیه نیز سمبل دوستی تلقی شود.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------