آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

مسکو: رویکردهای ضدروسی در ناتو کاهش یافته است



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل  ,الکساندر گروشکو

نماینده دائم روسیه در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) گفت که رویکردهای ضدروسی در میان بسیاری از اعضای این ائتلاف نظامی در حال کاهش است.

 به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، الکساندر گروشکو، نماینده دائم مسکو در ناتو گفت: در شرایط کنونی دلیلی برای تردید وجود ندارد که ناتو سیاست‌های خود را ادامه خواهد داد اما به طور همزمان مشخص است که رویکردهای ضدروسی به تدریج در حال کاهش است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دلیل این امر آن است که ریشه‌های هراس از روسیه در میان بسیاری از اعضای این ائتلاف از بین رفته است.

 

این مقام روسی با اشاره به حملات ناتو به عراق، یوگسلاوی و لیبی، تصریح کرد: این حملات باعث شده جامعه غرب اروپا از انجام عملیات‌های گسترده خسته شود و در عین حال ناتو نشان داده که توانایی چندانی در مقابله با تهدیدات و خطرات جدیدی نظیر مهاجرت، تروریسم و جرایم سازمان‌یافته ندارد.

 

گروشکو اظهار کرد: فعالیت‌های ناتو در دوران پس از جنگ سرد به نتیجه مثبتی در راستای حصول اطمینان از امنیت اروپا منجر نشده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------