آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

مشاور ارشد کاخ سفید: ترامپ هیچ صحبتی درباره اخراج مولر نکرده است



  اخبار بین الملل,خبرهای  بین الملل,مشاور ارشد کاخ سفید

کلیان کانوی، مشاور ارشد کاخ سفید در مصاحبه‌ای گفت، دونالد ترامپ تاکنون بحثی درباره اخراج باب مولر، بازرس ویژه پرونده تبانی کمپین انتخاباتی ترامپ با روسیه نداشته است. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه گاردین، باب مولر که سرپرست تیم تحقیقات درباره ارتباط میان دستیاران ترامپ با روسیه است اخیرا دست به تشکیل یک کمیته زده تا افراد نزدیک به ترامپ را که با این پرونده ارتباط داشته‌اند احضار کند.

 

این در حالی است که یکی از چهار سناتوری که یک لایحه به منظور حفاظت از مولر، مدیر سابق پلیس اف‌بی‌آی ارائه کرده‌اند گفته که اخراج او توسط ترامپ نشان دهنده عبور از یک خط قرمز بزرگ خواهد بود و احتمالا منجر به اقدام فوری کنگره برای ابقای مولر خواهد شد.

 

مشاور ارشد کاخ سفید در مصاحبه با شبکه ای بی سی اظهار داشت: رئیس‌جمهور آمریکا حتی درباره اخراج او بحث نکرده است. او درباره اخراج باب مولر صحبت نمی‌کند. ما تابع بوده و در حال همکاری در ارتباط با این پرونده هستیم.

 

کانوی در پاسخ به این سوال که آیا ترامپ خود را به عدم اخراج او متعهد کرده گفت، او درباره اخراج باب مولر بحث نکرده است. وقتی که مجری برنامه به این حرف واکنش نشان داده و گفت که این جواب سوال او نبوده کانوی اظهار کرد: من وکیل رئیس‌جمهور نیستم اما به عنوان مشاور او به شما می‌گویم که او درباره چنین کاری بحث نکرده است.

 

وی افزود: شما باید به حرف‌های تای کوب، وکیل ویژه ترامپ گوش کنید که در حال حاضر در کاخ سفید مشغول است و او صراحتا روزهای اخیر گفت، با باب مولر و تحقیقات او به همکاری ادامه خواهند داد. حتی با وجود اینکه بسیاری از حامیان تیم مولر دموکرات‌ها هستند اما ما با همکاری و تبعیت ادامه خواهیم داد.

 

در ماه ژوئن گذشته کریس رودی، یک مقام نزدیک به ترامپ گفته بود که رئیس‌جمهور آمریکا مشغول بررسی اخراج کردن مولر است.

 

    کانوی همچنین اظهار داشت: تحقیقات درباره ارتباط ترامپ و روسیه ناشی از "یک دروغ ساختگی و کاملا غلط" است. در این تحقیقات شما تاکنون شاهد هیچ نتیجه‌ای نبوده‌اید و هرکسی که این واقعیت را انکار کند دروغ می‌گوید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------