آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه کره‌شمالی



  اخبار  بین الملل,خبرهای  بین الملل,کره‌شمالی

اتحادیه اروپا در ادامه اقدامات تنبیهی علیه کره‌شمالی، یکی از بانک‌های متعلق به وزارت خارجه این کشور را به لیست تحریم‌ها افزود. 

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس،اتحادیه اروپا اعلام کرد تحریم‌های جدیدی علیه کره شمالی وضع کرده است که یکی از بانک‌های متعلق به وزارت خارجه این کشور را نیز در بر می‌گیرد.

 

بیانیه این اتحادیه عنوان می‌کند که ۹ نفر از مقامات و شهروندان کره‌شمالی همراه با چهار نهاد اقتصادی و غیراقتصادی مشمول تحریم‌های جدید خواهند بود که از جمله آنها بانک تجارت خارجی جمهوری دموکراتیک خلق کره است.

 

این تحریم‌ها شامل مصادره اموال و ممنوعیت سفر برای برخی افراد است و به این ترتیب با احتساب تحریم‌های گذشته تاکنون ۶۲ نفر و ۵۰ نهاد در کشور کره‌شمالی مشمول تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار می‌گیرند.

 

کره‌شمالی به تازگی یک موشک بالستیک قاره‌پیما آزمایش کرده که مقام‌های نظامی ایالات متحده اذعان دارند برد آن به ایالت آلاسکا در آمریکا می‌رسد.

 

اما به ‌رغم تحریم‌های شورای امنیت، موضع کره‌شمالی تهاجمی‌تر شده به طوری که تهدید کرده جزیره گوام در اقیانوس آرام را هدف حمله خود قرار خواهد داد، جزیره‌ای که اداره آن بر عهده آمریکا است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------