پای منشی شخصی ترامپ هم به پرونده تحقیقات روسیه کشیده شد



  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل , منشی ترامپ

شبکه خبری 'ای بی سی' فاش کرد که کمیته تحقیقات کنگره آمریکا خانم 'رونا گرف' منشی شخصی رییس جمهوری آمریکا و مسئول کنترل ارتباطات تجاری سیاسی او در 30 سال گذشته را نیز برای پاسخ به سووالاتی در رابطه با دیدار اعضای کمپین ترامپ با وکیل روسی فراخوانده است. 

به گزارش ایرنا، شبکه خبری ای.بی .سی روز جمعه فاش کرد که کمیته تحقیقات کنگره آمریکا 'رونا گرف' منشی مخصوص و معاون ارشد سرپرست سازمان ترامپ را برای پاسخگویی به سووالاتی در رابطه با این پرونده و موضوع دیدار برخی از اعضا کمپین ترامپ با یک وکیل روسی فراخوانده است.

 

'رونا گرف ' که در 30 سال گذشته در مقام منشی مخصوص ترامپ در کنار او بوده از مورد اعتماد ترین افراد در دایره اطرافیان و تشکیلات تجاری و مالی او محسوب می شود و به دروازه بان ارتباطاتی ترامپ در این تشکیلات معروف شده است.

 

گفته می شود حالا هم درحالی که ترامپ در کاخ سفید به سر می برد وی همچنان در برنامه ریزی دیدارها و ارتباطات رییس جمهوری آمریکا با موسسات ، رسانه ها و سیاستمداران دخالت دارد.

 

ای بی سی نوشته است این خانم از زمانی توجه کمیته مذکور را به خود جلب کرده که دونالد جونیور پسر رییس جمهوری آمریکا ایمیل های خود در رابطه با راب گولدستون واسطه دیدار او با وکیل روسی را در اختیار کمیته تحقیقات قرار داده و برملا شده است که گولدستون در یکی از این ایمیل های خود در رابطه با اطلاعاتی که خیال ارسال آن به 'ترامپ جونیور' را داشته به پسر رییس جمهوری آمریکا نوشته است: البته من می توانم این اطلاعات را از طریق 'رونا'برای پدرت هم بفرستم اما این اطلاعات بشدت حساس هستند و من خواستم اول برای خود تو بفرستم.

 

'پیتر کینگ' نماینده جمهوریخواه ایالت نیویورک و یکی از اعضا کمیته اطلاعات مجلس آمریکا در این رابطه گفته است از آنجا که نام او در این ایمیل ها ذکر شده مردم آمریکا از او انتظار دارند به سووالات مربوط به این موضوع پاسخ بدهد.

 

یکی از دلایل جلب توجه اعضا کمیته مذکور به این خانم این است که خود او در گفت وگویی در سال 2004 گفته است هرکس که خیال تماس و ارتباط با ترامپ را داشته باشد می داند که باید از کانال من بگذرد.

 

از طرفی معلوم شده است که خانم گرف در تمام این سال ها مسوولیت خواندن ایمیل هایی را که خطاب به ترامپ فرستاده می شده داشته و پس از خواندن ایمیل ها نسخه چاپ شده ای از آن ها را در اختیار ترامپ می گذاشته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------