آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

کاهش حمایت‌ها از ترامپ در ۳ ایالت کلیدی؛ " ترامپ مایه خجالت ماست"



  اخباربین الملل  ,خبرهای بین الملل ,ترامپ

حمایت از رئیس‌جمهوری آمریکا در سه ایالت مهم پنسیلوانیا، ویسکانسین و میشیگان به زیر ۴۰ درصد رسیده است. این ایالت‌ها سال ۲۰۱۶ در ورود ترامپ به کاخ سفید نقش مهمی ایفا کردند. 

به گزارش ایسنا، نظرسنجی جدید شبکه خبری "ان‌بی‌سی" و ‌کالج "ماریست" نشان می‌دهد ۳۶ درصد از شرکت‌کنندگان از ایالت میشیگان دید مثبتی به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا دارند و این آمار در ایالت پنسیلوانیا و ویسکانسین به ترتیب ۳۵ و ۳۴ درصد است.

 

این نظرسنجی از روز یکشنبه، یک روز پس از کشته شدن یک زن در جریان درگیری نئونازی‌ها و مخالفان آنها در شارلوتزویل ویرجینیا، آغاز شد و دو روز بعد از کنفرانس خبری جنجالی ترامپ در روز پنج شنبه به اتمام رسید. ترامپ در اظهاراتش که به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، دو طرف را مقصر دانسته بود.

 

در ایالت ویسکانسین، ۵۶ درصد دیگر از رای‌دهندگان تاکید کردند که دید مثبتی به ترامپ ندارند. ۵۵ درصد از شرکت‌کنندگان در ایالت میشیگان و ۵۴ درصد در ایالت پنسیلوانیا هم چنین نظری داشتند.

 

از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی همچنین این سوال پرسیده شد که آیا اقدامات ترامپ مایه افتخار و یا خجالت آنهاست. در سه ایالت مذکور بیش از ۶۰ درصد تاکید کردند که ترامپ مایه خجالت و سرافکندگی آنهاست. در میشیگان و ویسکانسین ۶۴ درصد از مردم چنین احساسی داشتند. در ایالت پنسیلوانیا این میزان ۶۳ درصد بود.

 

از طرف دیگر، ۲۵ درصد شرکت‌کنندگان از ایالت پنسیلوانیا و ویسکانسین می‌گویند از رفتار ترامپ احساس افتخار می‌کنند. در میشیگان آمارها ۲۸ درصد را نشان می‌دهد.

 

از نظر این رای‌دهندگان عملکرد اقتصادی ترامپ مثبت بوده است. در میشیگان ۴۲ درصد معتقدند که اقتصاد آمریکا در دوران ترامپ تقویت شده است؛ ۴۵ درصد از شرکت‌کنندگان از ایالت پنسیلوانیا و ۴۱ درصد از ایالت ویسکانسین با این عقیده موافق‌اند.

 

با این وجود، از هر ۱۰ شرکت‌کننده شش تن در هر سه ایالت معتقدند که در دوران رهبری ترامپ نقش آمریکا در جهان تقلیل یافته است.

 

نتایج این نظرسنجی تاکید دارد که میزان محبوبیت اندک ترامپ در این سه ایالت کلیدی بیانگر آن است که دموکرات‌ها می‌توانند در سال ۲۰۱۸ عملکرد موفقی در این ایالات داشته باشند. شرکت‌کنندگانی از ایالت میشیگان در پاسخ به این سوال که ترجیح می‌دهند سال ۲۰۱۸ کدام حزب کنترل کنگره را به دست بگیرد، ۱۳ درصد دموکرات‌ها را به جمهوری‌خواهان ترجیح دادند. رای‌دهندگان ایالات پنسیلوانیا و ویسکانسین هم به ترتیب با ۱۰ درصد و ۸ درصد اختلاف، دموکرات‌ها را ترجیح دادند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------