بنن با "جاوانکا" وارد جنگ می‌شود



  اخباربین الملل  ,خبرهای  بین الملل , بنن

استیو بنن، استراتژیست ارشد سابق دونالد ترامپ و رئیس فعلی پایگاه خبری راست‌گرای بریتبارت در اظهاراتی گفت که قصد دارد با دشمنانش در به اصطلاح "بال غربی" کاخ سفید از جمله "جاوانکا" (ترکیب اسم داماد و دختر ترامپ یعنی جارد کوشنر و ایوانکا ترامپ) وارد جنگ شود. 

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، مجله ونیتی فر در گزارش جدیدی عنوان کرده، استیو بنن ظاهرا قرار است نام "بریتبارت" را در فضای تلویزیون نیز مطرح کند و با رابرت مرسر، حامی مالی برجسته جمهوری‌خواهان رایزنی کرده تا به تامین مالی یک شبکه راست‌گرای متعلق به بریتبارت مشابه فاکس نیوز بپردازد.

 

همچنین بنن در حال صحبت با یک تحلیلگر سیاسی برجسته به نام بوریس اپشتین در پایگاه مشهور به "سینکلر" است تا بریتبارت با این پایگاه ائتلاف برقرار کند.

 

روزنامه نیویورک تایمز گزارش داده که چه کسی در فهرست دشمنان بنن قرار داشته و به نقل از او گزارش داده که بنن در ابتدا از انتخاب جان کلی به عنوان رئیس دفتر دونالد ترامپ راضی بوده چون او می‌توانسته برخی از دشمنان بنن را از رئیس‌جمهور دور کند.

 

زمانی که کلی به این سمت منصوب شد بنن گفته بود که دیگر دوران اینکه ایوانکا به سراغ رئیس‌جمهور بیاید و سرش را روی میز گذاشته و گریه کند تمام شده است.

 

مشکل بنن با "جاوانکا" یک مشکل ایدئولوژیک است چراکه معتقد است داماد و دختر ترامپ او را وادار به کنار گذاشتن یک سری مواضع ملی گرایانه اقتصادی و همچنین مواضعش درباره مسائلی مثل مهاجرت می‌کنند تا خوشایند میانه‌روهایی باشد که به گفته بنن هرگز ترامپ را دوست نخواهند داشت.

 

بنن درباره این دموکرات‌ها و میانه روهایی که داماد و دختر ترامپ در حال جلب نظرشان هستند گفته است: آنها حتی از گفتن اسم ترامپ هم متنفر هستند.

 

به نوشته نیویورک تایمز بنن نگران است که ترامپ حمایت جمهوری‌خواهان کنگره را در صورت انعطاف بیش از حد درباره مهاجرت از دست بدهد و همزمان پایگاه اصلی حمایتی خود یعنی سفیدپوستان طبقه کارگر را هم نابود کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------