آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

اعلام جنگ استیو بنن علیه رهبران جمهوری‌خواه



  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , استیو بنن

مشاور سابق رئیس‌جمهوری آمریکا جنگی علیه جمهوری‌خواهان برجسته و رهبران حزبی به راه انداخته است. او که ماه گذشته کاخ سفید را ترک کرد، قصد حمله به سناتورهای جمهوری‌خواهی را دارد که می‌خواهند مجددا در انتخابات ۲۰۱۸ پیروز شوند. 

به گزارش ایسنا، استیو بنن، استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید پس از بازگشت به پایگاه راست افراطی بریت‌بارت با کسانی دیدار کرد که قصد دارند سناتورهای کنونی جمهوری‌خواه را در انتخابات سال آتی کنگره به چالش بکشند. در انتخابات ششم نوامبر ۲۰۱۸ تمام ۴۳۵ کرسی مجلس نمایندگان آمریکا و ۳۳ کرسی از ۱۰۰ کرسی مجلس سنای آمریکا به رای گذاشته می‌شود.

 

این پایگاه خبری همچنین گزارش داد، بنن با "رابرت مرسر" همکاری دارد و ظاهرا او آماده است تا میلیون‌ها دلار پول وارد میدان کند و جمهوری‌خواهان ارشد را به چالش بکشد. مرسر از حامیان مالی فوق‌العاده ثروتمند محافظه‌کار است.

 

یکی از اهداف احتمالی استیو بنن، سناتور "جف فلیک" از آریزونا خواهد بود که جزو منتقدان رئیس‌جمهوری آمریکاست. هدف بعدی، سناتور "دین هلر" از ایالت نوادا است که از تایید ترامپ حین کارزار انتخاباتی ۲۰۱۶ امتناع کرد.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------