تهدید به شکایت از تبلیغات یک آموزشگاه زبان انگلیسی از طرف ملانیا ترامپ



  اخبار بین الملل ,خبرهای  بین الملل , ملانیا ترامپ

همسر رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به اقدام یک آموزشگاه زبان انگلیسی در کرواسی تهدید کرد که از تابلوهای تبلیغاتی این آموزشگاه به دادگاه شکایت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پس از تهدید وکلای همسر رئیس‌جمهور آمریکا، بیلبوردهای حاوی عکس ملانیا ترامپ با این شعار که «تصور کنید با کمی انگلیسی تا چه حد می‌توانید پیشرفت کنید» از سطح زاگرب جمع‌آوری شد.

 

این بیلبوردها بخشی از کارزار تبلیغاتی یک موسسه خصوصی آموزش زبان انگلیسی در شهر زاگرب بود که با اشاره به تجارب شخصی ملانیا ترامپ که متولد اسلونی است، قصد داشت کروات‌ها را به فراگیری انگلیسی تشویق کند.

 

ملانیا ترامپ ظاهرا از طنز این تبلیغات درباره انگلیسی حرف زدن خود با لهجه غلیظ خوشش نیامده است.

 

وکیل او در اسلونی خواستار آن شد که این بیلبوردها که ملانیا ترامپ را در حال سخنرانی جلو یک پرچم آمریکا نشان می‌دهد، هر چه سریع‌تر جمع‌آوری شوند.

 

ناتاشا پریس موسار به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: این آموزشگاه اعتراف کرد قانون را نقض کرده و حاضرند این بیلبوردها و تبلیغات مشابه آن را در فیس‌بوک جمع‌آوری کنند. با این حال، ما هنوز در حال بررسی اقدامات قضایی بعدی هستیم.

 

ملانیا ترامپ این دفتر حقوقی را استخدام کرده تا از وجهه او که در کشور زادگاهش روی انواع کالاها از جمله کیک، لباس زیر و آگهی‌های جهانگردی منتشر شده حفاظت کند.

 

وکیل ملانیا ترامپ گفت، این آموزشگاه در مورد این آگهی‌ها عذرخواهی کرده ولی بیانیه آنها باید توسط خبرگزاری‌های رسمی اسلونی و کرواسی نیز منتشر شود.

 

ملانیا ترامپ در اسلونی، کشور همسایه کرواسی و با اسم ملانجیا کناوس متولد شده است. او برای دنبال کردن کارش به عنوان مدل بین‌المللی اسلونی را ترک کرد و در سال ۱۹۹۸ در یک مهمانی مربوط به هفته مد نیویورک با دونالد ترامپ آشنا شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------