آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

سئول: سخنرانی ترامپ درباره کره‌شمالی نشانگر قاطعیت آمریکا است



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,رئیس جمهور کره جنوبی

کره‌جنوبی با اشاره به سخنان شدیداللحن رئیس‌جمهوری آمریکا علیه کره‌شمالی گفت، سخنان ترامپ نشانگر اراده قاطع واشنگتن در رسیدگی به مساله هسته‌ای کره شمالی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس،‌ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا سه‌شنبه در مجمع عمومی گفت اگر آمریکا مجبور شود از خود و یا متحدانش دفاع کند "کره‌شمالی را کاملا نابود می‌کند."

 

او پیشتر نیز تهدید کرده بود که با "آتش و خشم" پاسخ پیونگ‌یانگ را خواهد داد.

 

کره‌شمالی در پاسخ به آن تهدیدات یک سری آزمایش‌های تسلیحاتی از جمله ششمین و قدرتمندترین انفجار هسته‌ای را انجام داد و دو موشک به سمت آب‌های ژاپن پرتاب کرد.

 

یک مقام در ریاست جمهوری کره‌جنوبی به یونهاپ گفت، اظهارات ترامپ عمدتا تکرار موضع اصلی آمریکا بود که تمام گزینه‌ها در مقابله با کره‌شمالی روی میز است.

 

پارک سو-هیون، سخنگوی رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی گفت مون جائه-این معتقد است زمان طولانی‌ای که ترامپ در سخنرانی خودش به کره‌شمالی اختصاص داد نشان می‌دهد که واشنگتن چقدر در این مساله جدی است.

 

به گفته او اظهارات ترامپ "تاکیدی مجدد بر لزوم اعمال شدیدترین تحریم‌ها و فشار علیه تحریکات هسته‌ای و موشکی کره‌شمالی" است تا پیونگ‌یانگ متوجه شود که خلع سلاح "تنها راه پیش رو برای آینده" است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------