آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

۲۲ کشته در حمله به اتوبوس حامل نیروهای مردمی تیپ قدس در سوریه

حمله گروه های تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای مردمی تیپ قدس در مرکز سوریه ۲۲ کشته برجای گذاشته است. به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری…

دستیار وزیر خارجه آمریکا: آزمایش بمب هیدروژنی کره‌شمالی قواعد بازی را تغییر خواهد داد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , دستیار وزیر خارجه آمریکا

دستیار وزیر خارجه آمریکا هشدار داد، در صورتی‌که کره‌شمالی بمب هیدروژنی در اقیانوس آزمایش کند «قواعد بازی تغییر خواهد کرد».

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا‌الیوم، دولت آمریکا تأکید کرده است، در صورتی‌که کره‌شمالی دست به آزمایش بمب هیدروژنی در آب‌های اقیانوس آرام بزند «قواعد بازی تغییر خواهد کرد».

 

«سوزان تورنتون» دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور شرق آسیا و پاسیفیک، روز گذشته طی کنفرانسی خبری گفت: «اقدام کره‌شمالی به این انفجار( بمب هیدروژنی) یک اقدامی خصمانه و بی‌سابقه علیه تمامی جامعه جهانی محسوب خواهد شد و این اقدام نیازمند واکنش قاطعانه بین‌المللی‌ست.»

 

تورنتون از توضیح درباره نحوه تعامل احتمالی آمریکا با این آزمایش موشکی خودداری و در عین حال تأکید کرد که ایالات متحده آماده است به‌تمامی تهدیدهای تازه علیه آن و متحدانش واکنش نهایی نشان دهد.

 

این دیپلمات آمریکایی همچنین اعلام کرد، تحریم‌‌های اعمال‌شده علیه کره‌شمالی «آخرین فرصت» برای دستیابی به راه‌حلی مسالمت‌آمیز برای بحران در شبه‌جزیره کره است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------