آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

رهبری ترزا می در مرز خطر است



  اخبار بین الملل ,خبرهای  بین الملل , ترزا می

در پی نتایج فاجعه بار انتخابات سراسری اخیر در انگلیس، تعداد نمایندگان محافظه‌کار که خواستار استعفای ترزا می از نخست وزیری هستند به طور قابل توجهی افزایش یافته است. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه ایندیپندنت، 50 تن از نمایندگان پارلمان خواستار برکناری ترزا می از نخست وزیری انگلیس هستند و در حال حاضر رهبری می در معرض خطر قرار گرفته است.

 

براساس اخبار منتشر شده چهار تن از وزرای ارشد وی در برنامه جانشینی ترزا می مطرح شده‌اند.

 

بوریس جانسون، فیلیپ هاموند، دیوید دیویس، آمبر رود در این لیست قرار دارند.

 

البته این لیست در حالی منتشر شده است که ترزا می بعد از اعلام نتایج انتخابات سراسری به صراحت اعلام کرد که وی نمی‌خواهد استعفا دهد.

 

یکی از چالش‌های اصلی می بریگزیت است. به تازگی وی در اظهاراتی در فلورانس پیشنهاد داده که پس از خروج این کشور از اتحادیه اروپا، یک دوره دو ساله گذار در نظر گرفته شود تا فرصت بیشتری برای تنظیم روابط جدید وجود داشته باشد و صاحبان کسب و کار بتوانند بدون عجله خود را با شرایط پس از خروج وفق دهند.

 

وی افزود که در این دوره دو ساله، دسترسی بریتانیا به بازار اروپا به شکل فعلی باقی بماند و در مقابل بریتانیا هم "سهم منصفانه‌ای" از بودجه اتحادیه را تقبل کند.

 

او تاکید کرد، اگر دو طرف با اعتماد و حسن نیت گفت‌وگو کنند، بریتانیا پس از خروج از اتحادیه اروپا نزدیکترین دوست و همکار این اتحادیه خواهد بود.

 

با این حال رئیس جمهوری فرانسه اعلام کرد، ادامه روند مذاکرات بریگزیت امکانپذیر نیست مگر اینکه انگلیس درباره مسائل اصلی شفاف‌سازی کند و پاسخ صریحی در این باره بدهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------