انتشار عکس‌های جدید در ارتباط با عامل تیراندازی لاس‌ وگاس



  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , عامل تیراندازی لاس‌ وگاس

عکس‌های جدید از حادثه تیراندازی لاس‌وگاس نشان می‌دهد که جسد مهاجم این حادثه بر روی زمین در اتاقش افتاده و در کنار وی دو تفنگ، مقداری گلوله و یک چکش وجود دارد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه ایندیپندنت، مقامات آمریکا عکس‌های جدیدی از محل حادثه تیراندازی اخیر در  لاس‌وگاس و هم چنین عامل تیراندازی منتشر کردند.

 

در یکی از این عکس‌ها بدن بی جان "استفن پداک" عامل حادثه تیراندازی بر روی زمین در اتاق هتلش دیده می‌شود.

 

مقامات آمریکایی اعلام کردند که این مهاجم برای فهمیدن زمان ورود پلیس‌ها در کارت سرویس روم و همچنین روزنه در ورودی اتاق، دوربین‌هایی جاسازی کرده بود.

 

براساس این عکس‌ها جسد استفن پداک، عامل کشتار ۵۸ نفر بر روی کف سوئیتش در هتل "مندلی بی ریزورت" نشان داده می‌شود. در این عکس تنها قسمتی از پاها، کتف چپ و لگن وی قابل مشاهده است.

 

او یک لباس کاملا معمولی پوشیده بود. تنها نکته قابل توجه این است که وی دستکش‌های سیاه در دست داشت.

 

همچنین در کنار جسدش بر روی میز یادداشتی بر روی یک کاغذ صورتی نوشته شده بود. پلیس هنوز اعلام نکرده است که بر روی آن کاغذ چه نوشته شده بود.

 

از سوی دیگر بر روی کف اتاق در کنار جسد دو تفنگ، تعدادی گلوله و یک چکش که برای شکستن دو پنجره در دو اتاقش مورد استفاده قرار گرفته بود، وجود داشت.

 

تیم امنیتی SWAT آمریکا حدود ۷۲ دقیقه بعد از شروع تیراندازی وارد اتاق پداک شدند که برخی از عملکرد دیر پلیس انتقاد کرده‌اند.

 

با این حال کوین مک‌مهیل، یکی از مقامات ارشد پلیس از عملیات پلیس در این حادثه حمایت کرد. وی گفت: نیروهای گشت‌زنی پلیس توانسته‌اند به سرعت وارد هتل شده و خود را به طبقه سی‌ و دوم برسانند اما پلیس نمی‌تواند تا زمان رسیدن تیم امنیتی SWAT وارد عمل شود.

 

پلیس اعلام کرد: زمانی که ماموران امنیتی در حال شکستن درب بودند او تیراندازی کرد اما هنگامی که آنها وارد سوئیت شدند، پداک خودکشی کرده بود.

 

هنوز مشخص نیست که انگیزه پداک از انجام این کشتار چه بوده است.

 

همچنین مشخص شده است که پداک ۱۰۰ هزار دلار به صورت اینترنتی به حساب بانکی دوست دختر فیلیپینی‌الاصلش واریز کرده بود. "ماریلو دنلی" ۶۲ ساله به هنگام وقوع این حادثه در فیلیپین بود و اکنون وی در حال بازگشت به آمریکا است تا مورد بازجویی قرار گیرد.

 

همچنین برخی منابع به شبکه خبری ان‌بی‌سی اعلام کردند که پداک در طول چند روز گذشته پیش از حادثه تیراندازی حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار دلار شرط بندی و قماربازی کرده است.

 

 اریک پداک برادر وی اعلام کرد که او فکر می‌کند برادرش یک طرفدار پر و پا قرص و کلکسیونر اسلحه نبود. او دو اسلحه داشت اما همه آنها قانونی بودند.

 

او افزود که وی از وجود ۲۳ اسلحه که در اتاق وی در هتلش پیدا شد خبری نداشت. 

  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , عامل تیراندازی لاس‌ وگاس

 

  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , عامل تیراندازی لاس‌ وگاس

 

  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , عامل تیراندازی لاس‌ وگاس

 

  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , عامل تیراندازی لاس‌ وگاس

 

  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , عامل تیراندازی لاس‌ وگاس

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------