کاخ سفید: کنگره مدرکی درباره تبانی ترامپ و روسیه پیدا نکرده است



  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل, کاخ سفید

کاخ سفید اعلام کرد: کمیته اطلاعات مجلس سنای آمریکا هیچ مدرکی دال بر تبانی دونالد ترامپ و دولت روسیه پیدا نکرده و مردم آمریکا اکنون از کنگره تقاضا دارند که سرانجام تمرکز خود را صرف مسائل مهمتر کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه راشا تودی، سارا هاکبی سندرز، سخنگوی کاخ سفید این سخنان را یک روز بعد از آنکه کمیته اطلاعات مجلس سنای آمریکا خبرنگاران را در خصوص تحقیقات چند ماه گذشته در مورد مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا قرار داد، بیان کرد.

 

او اظهار داشت: نه فقط رئیس جمهور آمریکا از اتهام‌های وارد شده در مورد کمک طلبیدن او از مسکو به منظور پیروز شدن در انتخابات ریاست جمهوری 2016 ناراحت است بلکه مردم آمریکا هم از این موضوع ناراحت هستند.

 

سندرز ادامه داد: کمیته اطلاعاتی سنا به ما اعلام کرد بعد از حدود 9 ماه تحقیقات عملا هیچ مدرکی دال بر تبانی میان کمپین انتخاباتی ترامپ با روسیه یافت نشده است. فکر می‌کنم که مردم آمریکا اکنون دیگر می‌خواهند که آنها تمرکزشان را صرف چیزهای مهمتر کنند.

 

این سخنگو همچنین به رسانه‌های آمریکا نیز تاخته و گفت: فقط پنج درصد از پوشش رسانه‌ای آنها درباره ترامپ و دولتش مثبت بوده است.

 

او گفت: در وضعیتی که اطمینان اقتصادی در آمریکا یکی از بالاترین سطوح را تجربه می‌کند و داعش در حال فرار است و بیکاری به پایین‌ترین سطح خود در 17 سال اخیر رسیده و ما در حال تقویت امور مربوط به کهنه کاران نظامی هستیم فقط پنج درصد از وقت شما رسانه‌ها صرف تمرکز بر این اتفاقات بزرگ می‌شود.

 

سخنگوی کاخ سفید ادامه داد: صراحتا باید بگویم که این مسائل هستند که برای آمریکایی‌ها اهمیت دارند و خیلی از چیزهایی که شما پوشش می‌دهید برای آنها مهم نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------