آخرین اخبار بین الملل

حمله اسرائیل به لبنان،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

اسرائیل: معاون فرمانده یگان موشکی حزب الله در حمله‌ به جنوب لبنان هدف قرار گرفت

ارتش اسرائیل مدعی شد روز جمعه در حمله‌ای پهپادی به جنوب لبنان علی عبدالحسن نعیم، معاون فرمانده یگان موشکی حزب‌الله لبنان را کشته است. به…

اردوغان: کردستان عراق برای استقلال حامی دیگری به غیر اسرائیل ندارد



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل , اردوغان

رئیس‌جمهور ترکیه خطاب به دولت اقلیم کردستان عراق گفت: تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که به همان نقطه‌ای که آغاز کردید بازگردید.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبری هابرترک، رجب طیب اردوغان، ‌رئیس‌جمهور ترکیه در اظهاراتی با اشاره به رفراندوم اخیر در کردستان عراق گفت: برخی تلاش می‌کنند که باعث تجزیه و تقسیم بندی منطقه ما شوند اما ما بازی‌ آنها را برهم خواهیم زد. ما می‌دانیم که برای شمال عراق چه نقشه‌هایی در نظر گرفته شده است. در حال حاضر زمزمه‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر اسرائیل کوچک. ما عاقبت دولت اقلیم کردستان عراق را که به غیر از اسرائیل حامی دیگری پیدا نکرده است، خواهیم دید. شما نمی‌توانید نتیجه‌ای از این مساله بگیرید. تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که به همان نقطه‌ای که آغاز کردید بازگردید.

 

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به عملیات ادلب گفت: این عملیات ادامه خواهد داشت. ما اجازه نمی‌دهیم که در مرز سوریه یک کریدور تروریستی ایجاد شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------