سناتور جمهوری‌خواه: کاخ سفید خانه سالمندان شده/رئیس‌جمهور چیزهایی توئیت می‌کند که واقعیت ندارد



  اخبار بین الملل,خبرهای بین الملل,سناتور جمهوری‌خواه

در پی بالا گرفتن جنگ لفظی میان دونالد ترامپ و باب کورکر، سناتور ارشد جمهوری‌خواه آمریکایی این سناتور در مصاحبه‌ای هشدار داد که ترامپ آمریکا را در مسیر آغاز جنگ جهانی سوم قرار داده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، اخیرا جنگ لفظی میان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و باب کورکر، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در توئیتر بالا گرفت.

 

صبح روز یکشنبه ترامپ ابتدا در توئیتر نوشت، باب کورکر از او برای حمایتش به منظور رسیدن مجدد به کرسی سنا در انتخابات "التماس" کرده بود.

 

ترامپ همچنین نوشت که این درخواست کورکر را رد کرده و بعد از آن کورکر تصمیم گرفته مجددا در انتخابات کاندیدا نشود.

 

همچنین ترامپ نوشت که " کورکر جرات کاندیداتوری برای سومین دور را ندارد."

 

در ادامه کورکر نیز پاسخ ترامپ را با یک توئیت شدیدا طعنه آمیز این گونه داد: مایه شرمساری است که کاخ سفید تبدیل به یک آسایشگاه سالمندان شده است و به نظر می‌رسد که یکی از مسئولان این آسایشگاه امروز صبح در شیفتش غیبت کرده است.

 

کورکر بعد از این توئیت در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز گفت: ترامپ با تهدیدهایی که علیه کشورهای دیگر مطرح می‌کند ممکن است آمریکا را در مسیر جنگ جهانی سوم قرار دهد.

 

کورکر در عین حال اظهار داشت: ترامپ جوری رفتار می‌کند که انگار هنوز بازیگر "ریالیتی شو" در تلویزیون است و هم من و هم هرکس دیگری که به کشورمان اهمیت می‌دهد را نگران کرده است.

 

کورکر اظهار داشت که اقدامات ترامپ تقریبا همه جمهوری‌خواهان سنا را نگران کرده است.

 

کورکر که رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکاست در ماه‌های اخیر تبدیل به یکی از صریح اللهجه‌ترین منتقدان ترامپ شده در حالی که قبلا حامی او بود.

 

او اخیرا گفت: به نظر من فقط حضور ژنرال‌ها در حلقه نزدیک به ترامپ بوده که جلوی افتادن کاخ سفید به ورطه "آشوب" را گرفته است.

 

ترامپ در توئیت‌های اخیرش همچنین نوشته بود: کورکر از من خواسته بود که وزیر امور خارجه شود و من به او گفتم که خیر متشکرم. او یکی از مسئولان اصلی توافق "وحشتناک" با ایران است.

 

این در حالی است که کورکر در پاسخ به این توئیت‌های ترامپ به نیویورک تایمز گفت: ترامپ خودش از من خواسته بود که دوباره کاندیدا شوم و به من قول داد که اگر این کار را بکنم از من حمایت می‌کند. من نمی‌دانم چرا رئیس‌جمهور ما چیزهایی توئیت می‌کند که اصلا واقعیت ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------