تحریم‌های جدید دولت مرکزی علیه کردستان عراق/ بغداد شبکه تلفن همراه کردستان عراق را تحت کنترل خود می‌گیرد



  اخباربین الملل,خبرهای بین الملل,شورای امنیت ملی عراق

شورای امنیت ملی عراق در نشست امروز خود دستور اعمال چند تحریم جدید علیه منطقه کردستان را صادر کرد. 

به گزارش فارس، شورای امنیت ملی عراق، دوشنبه (امروز)، دستور اعمال تحریم‌هایی جدید علیه منطقه کردستان را صادر کرد که یکی از آنها در دست گرفتن اداره شبکه‌های تلفن همراه در این منطقه است.

 

در بیانیه دفتر نخست‌وزیری عراق که نسخه‌ای از آن در پایگاه خبری «بغداد الیوم» منتشر شد، آمده است: «حیدر العبادی» فرماندهی کل نیروهای مسلح ریاست نشست وزارتی امروز شورای امنیت ملی عراق را برعهده داشت. این شورا پیشروی‌های بزرگ نیروهای قهرمان عراقی در عرصه‌های مختلف نبرد با داعش در الحویجة و نزدیک شدن به زمان آزادسازی کامل اراضی کشور و شکست نهایی تکفیری‌ها را تبریک گفت.

 

بر اساس این بیانیه، در ادامه این نشست تاکید شد که اولویت همچنان نبرد با داعش، شکست تروریسم، آزادسازی اراضی عراقی و تامین امنیت مرزها است. درباره همه‌پرسی غیرقانونی در منطقه کردستان نیز، شورای امنیت ملی خواستار اجرای تمامی تصمیمات اتخاذ شده پیشین و تداوم آنها به انضمام مجموعه تصمیمات جدید برای بازگرداندن قدرت در منطقه کردستان به دولت فدرال شد و تاکید کرد که این تصمیمات، مجازات منطقه کردستان نیست و علیه شهروندان کرد اعمال نمی‌شود بلکه این تصمیمات به صلاح این شهروندان است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------