استیو بنن: ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ هم پیروز می‌شود



  اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ

استراتژیست سابق دولت واشنگتن گفت، رئیس جمهوری آمریکا می‌تواند در انتخابات ۲۰۲۰ با ۴۰۰ رای الکترال کالج پیروز شود و مجددا در این سمت بماند. 

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری The Hill، این اظهار نظر از سوی استیو بنن،‌ استراتژیست سابق کاخ سفید در پی انتشار گزارش‌هایی صورت گرفت که براساس آنها دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا توانایی خود را در تکمیل دوران ریاست جمهوری‌اش از دست داده است.

 

وی در جریان سخنرانی در نشست موسوم به "ارزش گذاری به رای دهندگان" در واشنگتن گفت: اظهار تنفر، ناامیدی و طغیان پوپولیست‌ها، ناسیونالیست‌ها و محافظه کاران از اوضاع هم‌چنان ادامه دارد که این امر باعث می‌شود تا دونالد ترامپ بار دیگر پیروز شود. باید به این مساله تاکید کنم که ترامپ دوران ریاست جمهوری خود را به پایان می‌رساند و می‌تواند در ۲۰۲۰ هم با ۴۰۰ رای الکترال کالج پیروز شود.

 

استراتژیست سابق کاخ سفید همچنین ادامه داد: چند ماه قبل ترامپ تنها ۳۰ درصد شانس اتمام دوران ریاست جمهوری کنونی خود را داشت.

 

ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ ریاست جمهوری آمریکا ۳۰۴ رای الکترال کالج را در مقابل ۲۲۷ رای هیلاری کلینتون، رقیب دموکراتش به دست آورد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------